photo_2021-09-18_23-38-55
‌به گزارش تهران پرس، طی این بازدید مسئولان حاضر به محل آماده سازی این موزه زنده که در دو بخش نمایشگاهی و رزم نمایش «معبر» تدارک دیده شده است، رفته و ضمن انجام هماهنگی های لازم فی مابین، در جریان اقدامات اجرایی، اهداف و بخش های مختلف این برنامه قرار گرفتند.

در این بازدید پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهمیت این رزم نمایش در زنده نگه داشتن یاد و خاطرات ۸ سال دفاع مقدس و انتقال ارزش های این دوران بویژه به نسل جدید، ایثار و شهادت را از ارکان اصلی حفظ نظام اسلامی دانست و بر ترویج و تحکیم این فرهنگ به عنوان وظیفه ای همگانی تأکید کرد.

توکلی زاده معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز به سیاست های شهرداری تهران در دوره جدید اشاره و جلب رضایت و نظر شهروندان را از اصلی ترین راهبردهای مد نظر شهردار تهران اعلام کرد.

پس از این بازدید جلسه ای نیز به منظور پیگیری روند کار، هماهنگی های فی مابین و تشریح موارد لازم برگزار شد که طی آن از اقدامات صورت گرفته توسط سپاه محمد رسول الله(ص)، سازمان بسیج شهرداری تهران و شهرداری منطقه ۱۹ در برپایی رزم نمایش معبر قدردانی شد.

براساس این گزارش بزرگترین موزه زنده کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف ترسیم و بازسازی صحنه ها و وقایع، آثار و دستاوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس در بوستان بزرگ  ولایت درب مجموعه شهربانو، با مشارکت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و شهرداری تهران آماده سازی شده و از ۲۷ شهریور تا ۱۰ مهر نیز میزبان شهروندان پایتخت خواهد بود.

بازدید از نمایشگاه یاد یاران و رزم نمایش معبر پس از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۲۴ برای عموم شهروندان رایگان است. ضمن اینکه علاقه مندان می‌توانند در کنار آن از برنامه های موکب شهرداری منطقه ۱۹، خدمات ایستگاه سلامت،  نمایشگاه آموزش شهروندی و نگهداری کودکان بهره مند شوند.

این گزارش می افزاید: مقدمات لازم برای آماده سازی محل موزه زنده و نمایشگاه با هموارسازی مسیرها و بکارگیری تجهیزات مختلف خدمات شهری اعم از ماشین شن کش، گریدر و ماشین آلات سنگین، تبلیغات و فضاسازی و همچنین هماهنگی برای استقرار اورژانس و آتش نشانی صورت گرفته است.

‌براساس این گزارش این برنامه سال گذشته نیز با عنوان «معبری به آسمان» در پرند اجرا شد. «نقطه رهایی» عنوان دیگر این برنامه است که طی سال های ۹۵ و ۹۷ به ترتیب در اندیمشک و مصلی تهران برگزار شدند.

 
کد خبر: ۱۱۱۹۹
۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha