Screenshot_۲۰۲۱۰۹۱۶-۱۲۲۷۲۶_Chrome
به گزارش تهران پرس، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در اطلاعیه‌ای به زائران اربعین از عدم صدور ویزای عراق در فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، نجف و بغداد خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

قابل توجه زائران محترم به منظور حضور در مراسم اربعین حسینی در کشور عراق بر اساس تفاهم صورت گرفته میان جمهوری اسلامی ایران و عراق، صدور ویزا در ایام اربعین رایگان خواهد بود اما زائران باید پیش از سفر اقدام به اخذ ویزای زیارتی از طریق مراجع ذی صلاح نمایند و امکان صدور ویزا در فرودگاه امام (ره) یا در فرودگاه‌های عراق میسر نیست، بر همین اساس افرادی که قصد تشرف به عتبات عالیات را دارند باید پیش از خرید بلیت، اقدام به دریافت ویزا کنند.

همچنین زائران گرامی برای جلوگیری از هرگونه مشکل و یا سودجویی‌های احتمالی در خصوص بلیت هواپیما به مقصد عراق می‌توانند از آژانس‌های مسافرتی معتبر و سایت‌های اینترنتی مورد تأیید سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به خرید بلیت نمایند، همچنین بر اساس دستور این سازمان حداکثر نرخ بلیت برای سفر به عراق در ایام اربعین (۲۸ شهریور لغایت ۱۰ مهر) ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

از زائران محترم درخواست می‌شود به منظور پذیرش، صدور کارت پرواز و تحویل بار ۳ ساعت قبل از زمان پرواز در سالن ترمینال فرودگاه حضور یابند و برای تسریع در فرآیند پذیرش می‌توانند نسبت به پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور اقدام نمایند.
کد خبر: ۱۱۰۹۸
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha