دستگیری
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، سرهنگ سلمان آدینه وند، فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری شرور سابقه داری در حین عربده کشی و تخریب وسایل نقلیه شهروندان خبرداد و گفت: ماموران یگان امداد در حین گشت زنی در محدوده خیابان "دانشگاه" بودند که از شرارت و تخریب وسایل نقلیه شهروندان و عربدی کشی فرد شروری مطلع شدند.

وی با بیان اینکه بلافاصله ماموران در محل حاضر و مشاهده کردند متهم با در دست داشتن ۲ قبضه سلاح سرد موجب وحشت شهروندان شده است، ادامه داد: متهم علاوه بر عریده کشی تعدادی از وسایل نقلیه شهروندان را تخریب و موجب ورود خسارت بر آنان شده بود.

فرمانده یگان امداد پایتخت افزود: این شرور همچنان به عربده کشی خویش ادامه و توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد و به سمت ماموران حمله ور شد. متهم که قصد خلع سلاح ماموران را داشت با اقتدار پلیس مواجه و ماموران موفق شدند پس از شلیک چند تیر هوائی وی را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دهند.

این مقام انتظامی به سابقه دار بودن متهم اشاره کرد و ادامه داد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که متهم تا کنون ۶ مرتبه تحت تعقیب کیفری قرار گرفته است که پس از تشکیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل پایگاه هشتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شد.

سرهنگ آدینه وند در پایان خاطرنشان کرد: یگان امداد فاتب برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

انتهای یپام/
کد خبر: ۱۱۰۹۴
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha