زالی
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس؛ علیرضا زالی، فرمانده ستاد مبارزه با کرونای تهران بزرگ در جمع خبرنگاران و در حاشیه رزمایش طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: عصر امروز یکی دیگر از بزرگ‌ترین رزمایش‌های طرح شهید سلیمانی برگزار شد.

 

وی با اشاره به اینکه در ابتدا برگزاری ۱۱۰ رزمایش طرح شهید سلیمانی هدف‌گذاری شد، گفت: با برگزاری سلسله رزمایش‌های میدانی و محله‌ای تهران، توانستیم به  بخش عمده‌ای از اهداف خود در حمایت، نظارت، مراقبت و واکسیناسیون دست پیدا کنیم.

 

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در خصوص هدف برگزاری رزمایش‌های طرح شهید سلیمانی گفت: هدف ساماندهی، انسجام و هم‌افزایی بین بخشی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا است. همچنین حضور خواهران و برادران جهادگر، بسیجی و کادر درمان بیانگر عزم جدی آن‌ها برای مقابله با این بیماری است که قطعاً در بهداشت روان جامعه نیز تأثیرگذار است.

 

دکتر زالی خاطرنشان کرد: نظم امروز رزمایش شهید سلیمانی بیانگر اراده فولاد گونه بسیجیان برای مقابله با ویروس کرونا در یک کار تیمی و گروهی است.

 

وی ادامه داد: در این منطقه دستاوردهای خوبی با همکاری قرارگاه سپاه قدس، بسیج، جهادگران، هلال‌احمر و شهرداری به‌دست‌آمده است و ان شاءلله با همت بلند این عزیزان به دستاوردهای بیشتری دست پیدا خواهیم کرد.

 



ابتدای آبان مردم تهران واکسینه می‌شوند

همچنین در ادامه این رزمایش دکتر علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران اظهار کرد: از همکاری ارزشمند سپاه حضرت محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ تقدیر ویژه می‌کنم که در کنار دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، زحمات زیاد را در یک سال و نیم گذشته کشیده‌اند.

 

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به رزمایش‌ سلامت‌محور طرح شهید سلیمانی که امروز جهاد اصلی ماست، بتوانیم طی روزهای آتی علاوه بر پیش‌برد موضوع واکسیناسیون، انسجام بین بخشی را نیز افزایش دهیم.

 

جعفریان با اشاره به جمعیت ۱۰ میلیونی تهران که نیاز به واکسیناسیون دارند گفت: نوید می‌دهیم که ذیل طرح شهید سلیمانی تا ابتدای آبان ماه جمعیت هدف خود را واکسینه کنیم. به دنبال این هستیم که واکسن دانش آموزان را نیز تأمین و امر واکسیناسیون را آغاز کنیم تا بتوانیم به سمت عادی‌سازی خدمات در تهران پیش رویم.

 
کد خبر: ۱۱۰۸۵
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha