photo_2021-09-15_00-24-56
به گزارش تهران پرس، داوود لطفی شهردار منطقه درباره این طرح گفت: با آغاز موج پنجم کرونا و نظارت بیشتر بر اجرای مقررات بهداشتی، شهرداری منطقه با همکاری مرکز بهداشت جنوب تهران و جمعیت هلال احمر در قالب طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی» بازرسی از اصناف را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت سلامت مردم، نظارت بر نحوه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف در دستور کار بازرسان طرح شهید حاج«قاسم سلیمانی» قرار گرفته و اداره ساماندهی شهرداری منطقه ١٧ یک تیم تخصصی را در این زمینه فعال کرده است.

شهردار منطقه ١٧ ادامه داد: این طرح با همکاری نهادها و سازمان های نظارتی به شکل مستمر ادامه خواهد داشت و اصنافی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند در مرحله نخست اخطار و سپس در صورت برطرف نشدن نکات بهداشتی اصنافی که سلامت شهروندان را به خطر بیندازند تعطیل خواهند شد.

لطفی تصریح کرد: آموزش چهره به چهره پروتکل های بهداشتی و نحوه ضدعفونی کردن محیط کار توسط بازرسان در این طرح به متصدیان اصناف ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: رستوران ها، اغذیه فروشی، آرایشگاه ها، میوه فروشی ها و سوپرمارکت ها از جمله اصنافی هستند که با توجه به مراجعه بیشتر شهروندان نظارت بیشتری از سوی بازرسان صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۱۰۵۶
۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha