ترافیک

به گزارش تهران پرس، ورود به طرح ترافیک امروز سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۶:۰۰ ممنوع بوده و این طرح به همراه طرح آلودگی هوا در محدوده همیشگی اجرا می شوند.


 


در خصوص ساعت طرح زوج و فرد امروز یا همان طرح آلودگی هوا بنابر استعلام گرفته شده از پلیس راهور و با توجه به وضعیت شاخص آلودگی هوای تهران که اکنون در شرایط قابل قبول (۷۳) قرار دارد، به اطلاع می رساند طرح آلودگی هوا امروز تا ساعت ۱۶ اجرا میشود و تردد در این طرح بدون توجه به زوج و فرد بودن پلاک، به مدت بیست روز در هر فصل، برای تمامی خودروها آزاد است.


 


اطلاعیه مهم: خودروهای داخل طرح ترافیک از ساعت ۱۴:۳۰ به بعد می توانند به صورت رایگان از محدوده خارج شوند.


 


به اطلاع میرساند امروز طرح زوج و فرد از درب منزل در تهران اجرا نمیشود.


 


تغییر ساعت طرح ترافیک


با توجه به سوالات شهروندان مبنی بر تغییر ساعت طرح ترافیک در تهران (طرح آلودگی هوا) به اطلاع می رساند، طبق اطلاعیه راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ هر دو طرح کماکان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ برقرار بوده و فقط ساعت خروج از طرح از ساعت ۱۳:۰۰ به ۱۴:۳۰ تغییر کرده است.


 


طبق اعلام پلیس راهور از امروز فقط طرح کنترل آلودگی هوا ( زوج یا فرد سابق) در روزهای پنج شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳ در تهران اجرا شده و طرح ترافیک اصلی پنجشنبه ها اجرا نمیشود.



 

خودروهایی که در سامانه تهران من ثبت نام نکرده اند چنانچه در این ساعات وارد محدوده طرح ترافیک شوند، علاوه بر اعمال عوارض توسط دوربین‌ها نیز جریمه خواهند شد.


 


خودروهایی که فاقد معاینه فنی باشند و وارد محدوده زوج و فرد شوند توسط دوربین های هوشمند شناسایی و روزانه ۵٠ هزار تومان جریمه خواهند شد.


 

 

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۰۹۸۵
۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha