در این مراسم از زحمات دهقان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تقدیر و با حکم مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ شوری‌زاده  به عنوان مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شد.
۱۴۰۰۰۶۲۰۰۰۰۲۵۹_Test_PhotoN
به گزارش تهران پرس، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور صادق مفرد مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ، زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، حجت‌الاسلام سیدجعفری معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه و دانشجویان در سالن شهید بهشتی (ره) دانشگاه برگزار شد.

 


در این مراسم از زحمات دهقان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تقدیر و با حکم مسئول بسیج دانشجویی تهران بزرگ شوری‌زاده  به عنوان مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه معرفی شد.


 

 تاکید بر تسریع افتتاح مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی


زالی در این مراسم ضمن اشاره به خودباوری، خودکفایی، پیش‌قراولی علمی و دین‌داری بسیج دانشجویی، از زحمات دهقان، مسئول سابق بسیج دانشجویی، در طول دوران مسئولیت خود قدردانی کرد و حسن استقبال اعضای بسیج دانشجویی از این جلسه را نشان‌دهنده عملکرد موفق ایشان دانست.



 


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر تسریع در افتتاح مرکز تحقیقات بسیج دانشجویی دانشگاه نیز تأکید کرد.



 


رئیس ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ابراز امیدواری کرد که فعالیت‌های انجام شده در طول دوران مسئولیت دهقان، الگویی برای مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه باشد.



 


زالی افزود: از این که بسیج دانشجویی را تشکل بنامم ابا دارم. بسیج دانشجویی مولود انقلاب و ارزش‌های انقلابی و فرزند بلافصل رهبری است. باید برای بسیج در دانشگاه تمایز قائل باشیم؛ زیرا نگهبان انقلاب است.



 


وی هم‌چنین گفت: نگاه آقای دهقان مسئول بسیج سابق دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی راهبردی بود و اقتضایی عمل نمی‌کرد.


 

  قصد سیاسی‌کاری نداشتیم


دهقان مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی هم در این مراسم گفت: مسیر روشنی توسط بسیج دانشجویی آغاز شده و تنها بسیجی که بین اقشار، امام خمینی (ره) دستور مستقیم برای تأسیس آن داده است، بسیج دانشجو و طلبه است. ما سعی کردیم بتوانیم مأموریتی را که به ما محول شده، به خوبی اجرا کرده و در مسیر درستی قدم برداریم.



 


دهقان در بخش دیگری از سخنانش افزود: هرگز دنبال سلفی با مسئولین برای گرفتن پست و ارتقای موقعیت نبودیم و قصد سیاسی‌کاری نداشتیم.



 


وی افزود: از خروجی‌های بسیج دانشجویی دانشگاه می‌توان نمونه‌هایی را به عنوان مثال بیان کرد؛ از بهترین مشاوران مسئولین سازمان غذا و دارو گرفته تا مدیریت یکی از برترین پایگاه‌های واکسیناسیون کرونا در سطح شهر تهران، تربیت دانشجویان برجسته در مطالعات نظام سلامت و … گوشه‌ای از خروجی سال‌های اخیر بسیج دانشجویی دانشگاه است.



 

 


 ضرورت مطالبه‌گری بسیج دانشجویی و حراست و حفاظت از نظام و انقلاب 


در ادامه این مراسم، شوری زاده با تأکید بر ضرورت مطالبه‌گری بسیج دانشجویی، حراست و حفاظت از نظام و انقلاب را مهم‌ترین چارچوب بسیج دانست.



 


وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی در زمینه‌های مختلفی از جمله عرصه‌های جهادی و علمی پژوهشی فعالیت می‌کند، گفت: این فعالیت‌ها نه تنها در سطح دانشگاه، بلکه در سطح تهران و کشور زبانزد است.



 


مسئول بسیج دانشجویی اهتمام و فعالیت اعضای بسیج دانشجویی در حوزه‌های علمی، پژوهش و فناوری را مایه افتخار دانست و اعلام کرد: خوشبختانه اکثر اعضای بسیج دانشجویی به مسائل مربوط به درس و علم توجه ویژه دارند.



 


در این مراسم بخشی از فعالیت‌های بسیج دانشجویی در دوران مسئولیت دهقان (تیر ماه ۱۳۹۸ الی مرداد ماه ۱۴۰۰) به نمایش درآمد.



 


هم‌چنین از زحمات هراتی‌زاده و معتقد به عنوان جانشینان بسیج دانشجویی دانشگاه تقدیر شد.



 

 

منبع: فارس


انتهای پیام/الف


کد خبر: ۱۰۸۳۷
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha