۱۵۷۸۵۴۵۶۷
به گزارش تهران پرس،ایوب فصاحت رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: با تاکید وزیر جهاد کشاورزی دست واسطه گران و دلالان در حوزه نهاده های دامی قطع می شود و به تازگی نیز یک پرونده از این تخلفات تشکیل و به نهادهای قضایی ارسال شد.

 



وی تاکید کرد: باید انواع نهاده های دامی با قیمت واقعی و مصوب به دست دامدار، مرغدار و عشایر برسد و در این راستا با تشکیل جلسات هر ۲ هفته یکبار این اقدام اساسی در حال انجام است.



 



رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه ۷۰ درصد دام سبک استان در اختیار جامعه تولیدکننده عشایری است، افزود: جلسات رسیدگی به مشکلات این جامعه تولید کننده نیز بصورت مستمر در حال برگزاری است که یکی از مصوبات مهم این جلسات واگذاری ۲ هزار تُن نهاده به این بخش است.



 



به گفته وی، نیمی از میزان این نهاده در اختیار عشایر قرار گرفته است و نیمی دیگر نیز در روزهای آینده تامین و در اختیار این جامعه تولید کننده قرار می گیرد.



 



فصاحت تاکید کرد: تلاش داریم هزینه تولید را برای تولیدکنندگان کاهش دهیم که یکی از این راه ها تامین انواع نهاده های دامی با قیمت واقعی است.



 



وی بر توزیع با ضابطه و قانونمند نهاده های دامی تاکید کرد و افزود: میزان سهمیه نهاده به دامداران بر اساس میزان دام و بر اساس جیره کارشناسی شده معاونت دامی انجام می شود.



 



رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب که رفع موانع تولید و مانع زدایی ها نامگذاری کردند، گفت: یکی از اقدامات اساسی رفع موانع تولید در بخش کشاورزی تامین نهاده های دامی و کاهش هزینه های تولید برای دامداران و تولیدکنندگان است.



 



وی تاکید کرد: در این راستا جلسات متعدد در سازمان و شهرستان ها و همچنین بازدید میدانی از واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفت.



 



فصاحت گفت: با همکاری تمام دستگاه ها و واحدهای مربوطه تلاش داریم تمامی امکانات مورد نیاز برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی در استان تهران را مهیا کنیم.



 

 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۱۰۸۳۸
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha