photo_2021-09-11_01-24-16
به گزارش تهران پرس، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه پیمان پورنصر شهردار منطقه و جمعی از معاونین و مدیران شهری ابتدا با حضور در جوار مقبره شهدای گمنام بوستان بهمن و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه۱۶ حضور یافت و در ادامه هریک از معاونین و مدیران به ارائه گزارشی جامع و کامل از پروژه‌های در دست اقدام مدیریت شهری پرداختند.

حبیب کاشانی در دیدار با شهروندان منطقه۱۶ با بیان اینکه حل مشکلات شهروندان هدف دیدارهای مردمی است، گفت: حضور شهروندان در این جلسات و طرح بدون واسطه مشکلات و مسائل باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می شود.

وی دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و افزود: ملاقات‌های مردمی موثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیش‌تری داشت.

وی در ادامه با اشاره به این‌که زیباسازی باعث ارتقاء کیفیت محیط و فضاهای عمومی می‌شود، ادامه داد: منطقه۱۶ با توجه به بافت فرسوده‌، نیاز به فضاسازی مناسبی دارد تا بتواند احساس خوبی در ذهن شهروندان ایجاد کند. هم‌چنین بر لزوم جذب درآمد تاکید کرد و یادآور شد: باید از تمام ظرفیت‌های منطقه با همکاری نخبگان در این خصوص استفاده شود.

پیمان پورنصر شهردار منطقه، نیز در این جلسه با بیان اینکه این منطقه جزء اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین مناطق به شمار می‌رود، افزود: داشتن شهروندان همراه و بافرهنگ باعث شده است خدمت رسانی شورا و شهرداری به این منطقه تسهیل شود.

در پایان این عضو شورای شهر از زحمات و عملکرد منطقه درخصوص اقدامات صورت گرفته نظیر کاهش صرف زمان شهروندان در حوزه شهرسازی، پروژه های مناسب عمرانی، طرح های فوریتی حمل و نقل و ترافیک، امور اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری و ... قدردانی کرد.

 
کد خبر: ۱۰۸۴۲
۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha