۹dc286ea-34d6-4b61-801b-d611d5d3e7c6
به گزارش تهران پرس، علی توکلی در جلسه هم اندیشی و بررسی برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس که با حضور فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، مدیر آموزش و پرورش، رئیس فرهنگسرای مهر و نیز مدیران شهرداری این منطقه برگزار شد، اعلام کرد: این قرارگاه به صورت مشارکتی در جهت اجرای بهتر برنامه های فرهنگی به طور مستمر در طول سال تدارک دیده شده است که بخشی از ظرفیت های آن صرف تعیین و اجرای برنامه های مناسبتی هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به تشکیل کمیته تبلیغات و فضاسازی گسترده افزود: این کمیته به منظور جلوگیری از پراکندگی در تبلیغات و اطلاع رسانی در مناسبت های مختلف سال با حضور مسئولین اداره های ایثارگران، روابط عمومی و زیبا سازی شهرداری این منطقه، اداره آموزش و پرورش و سپاه ناحیه مقاومت بسیج ابوذر تشکیل خواهد شد. ضمن اینکه می توان به همین منظور از بستر فضای مجازی و ظرفیت شورایاری ها، مساجد و هیئات نیز بهره برد.

توکلی یکی از اهداف مهم هفته دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهات اعلام کرد و افزود: ایام دفاع مقدس یادآور فرهنگ ایثار و شهادت است و در همین راستا باید برای حفظ و انتقال دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل های آینده تلاش کرد.

در این جلسه سرهنگ یوسف پور فرمانده سپاه ناحیه بسیج ابوذر نیز بیان کرد: منطقه ۱۹ مرکز و کانون جوشش ایثار و مقاومت شهر تهران و مفتخر به داشتن سابقه درخشانی از بنام ترین فرماندهان دفاع مقدس و عرصه ایثار و مقاومت است و از این فرصت باید به نحو شایسته بهره برد.

به گفته این مسئول قرارگاه فرهنگی ولایت به منظور هم پوشانی و تبدیل نهادهای اجرایی به یک پیکره تشکیل شده چرا که در این صورت اثرگذاری برنامه ها بیشتر خواهد بود.

یوسف پور همچنین با تشکر از تدابیر اجرایی شهرداری منطقه در بحث مقابله با کرونا، از افزودن بحث واکسیناسیون شهروندان به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در امر واکسیناسیون ۳ مرکز را در سه شیفت فعال خواهیم کرد.

هادی حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه از دیگر سخنرانان این نشست بود که بر بهره گیری از ظرفیت سامانه شاد و گروه های مجازی برای اطلاع رسانی و پخش مستقیم برنامه ها بصورت زنده از کانال ها تأکید کرد.

طی این نشست امیر ناصر مرادیان رئیس فرهنگسرای مهر نیز ضمن تشریح بخشی از برنامه های تدارک دیده شده به مناسبت هفته دفاع مقدس خواستار مشارکت در اجرای برنامه ها به نحو شایسته شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۲
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha