سروری
به گزارش تهران پرس، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران درباره در مورد انتصابات جدید در  شهرداری تهران گفت: در این زمینه به هر حال باید از شهردار جدید پایتخت و تیم روابط عمومی آن سوال شود و نتیجه قطعی توسط تیم شهرداری اعلام شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: از اعضای شورای شهر هم در مورد انتصابات نظرخواهی شده و مباحثی در این راستا مطرح کرده‌ایم ولی تصمیم گیرنده در این زمینه شهردار جدید است.

وی درباره آخرین وضعیت سلامت جسمانی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران و در مورد اینکه چرا علیرغم بهبودی و حضور چمران در صحن دوباره روز گذشته ایشان در صحن حضور نیافتند، اظهار داشت:در حال حاضر نظر پزشکان معالج ایشان این است که فعلاً‌ طول درمان را کامل کنند و تا کسب سلامت کامل در صحن شورا حضور نیابند.

وی با بیان اینکه باید احتیاطات لازم به عمل آید تا در وضعیت جسمانی‌شان بهبودی کامل حاصل شود گفت: مسأله ابتلای ایشان به کرونا کاملاً رد شده و تستشان منفی بوده است.


سروری بیان داشت: یکشنبه گذشته هم تیم پزشکی ایشان اجازه حضور محدود در صحن شورا را داده بودند و از آنجای که قرار شده بود علیرضا زاکانی شهردار جدید پایتخت در صحن سخنرانی داشته باشد با هماهنگی پزشکان قرار شد مهدی چمران در ساعتی محدود در صحن شورا حضور یابد.

وی افزود: به هر حال ایشان نیاز به استراحت دارند تارفع کسالت صورت گیرد و بتوانند به صحن شورا بازگردند و ان شاالله بزودی از تجارب ایشان در صحن شورا بهره مند شویم.
کد خبر: ۱۰۷۷۸
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha