۱۶۸۹۸۲۲۴۷
به گزارش روز پنجشنبه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ عباس نظری با اشاره به اینکه در ۱۲ روز واکسیناسیون دز دوم تمامی کارکنان واجد شرایط این شرکت انجام شد،  گفت: در کنار کارکنان شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه، کارکنان معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، رانندگان تاکسی، کارکنان سازمان پایانه ها و پارک سوارها، کارکنان شرکت کنترل و ترافیک، همکاران شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) و کارکنان شرکت واگن سازی تهران  نیز دز دوم واکسن خود را دریافت کردند.

وی اظهار داشت: تعدادی از کارکنان که در مرحله اول اجرای واکسیناسیون موفق به دریافت واکسن نشده بودند نیز در این مرحله واکسینه شده اند.

مدیر اجرایی طرح واکسیناسیون شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن قدردانی از دست اندرکارانی که در انجام این کار بزرگ شرکت را یاری کردند، خاطرنشان کرد: هماهنگی های لازم برای انجام واکسیناسیون  خانواده های همکاران انجام شده است.

این مسئول افزود: واکسیناسیون خانواده کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه هفته آینده آغاز خواهد شد.

نظری ادامه داد: با هماهنگی وزارت بهداشت،  درمان و آموزش پزشکی بعضی از مشاغل از قبیل مجموعه فروشگاه های بزرگ زنجیره ای نیز در این مرکز که یکی از پایگاه های وزارت بهداشت معرفی شده، واکسینه می شوند.

به گزارش تهران پرس، تاکنون رانندگان تاکسی و اتوبوسرانی و همچنین راهبران و کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بر علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.
کد خبر: ۱۰۸۰۹
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha