photo_2021-09-08_01-01-01
به گزارش تهران پرس، محمود کلهری شهردار منطقه گفت: تجلیل و‌ قدردانی از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی، ضروری است و همواره باید در اولویت و دستورکار باشد و همه باید قدردان قهرمانان‌ و پیشکسوتان ورزشی‌باشند و برای این‌مهم فرهنگسازی کنیم.

وی در ادامه گفت: طبیعتاً تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی که سالها عمر و زندگی خود را در راه ورزش گذاشتند تا افتخارات ملی برای ایران کسب کنند، می تواند تبعات مثبت فراوانی داشته باشد. این اقدام نه تنها باعث دلگرمی و شادابی پیشکسوتان می شود بلکه باعث خواهد شد جوانانی که تازه وارد ورزش قهرمانی شده اند با روحیه و انگیزه مضاعفی به تمرین و تلاش بپردازند.

وی تصریح کرد: هر چه پیشکسوتان ورزش ما مورد حمایت و توجه قرار گیرند، جوانان بیشتری هم برای ادامه راه قهرمانی این بزرگان ترغیب می شوند. اگر هم این نسل قدیمی از قهرمانان به فراموشی سپرده شوند، جوانان هم رغبتی برای حضور مداوم و مستمر در ورزش نخواهند داشت.

کلهری در این مراسم ،افتخارات ،دستاوردها و داشته های فوتبال کشور را مرهون تلاش ها و زحمات این عزیزان زحمتکش دانست و گفت: امیدواریم با استفاده از ظرفیت های مادی و معنوی ورزش کشور بتوانیم روز به روز مسیر رشد و توسعه کشور را طی کنیم و قطعا این مسیر به همراهی پیشکسوتان نتایج چشمگیری خواهد داشت.

در این مراسم دلبری معاون اجتماعی و فرهنگی ، جودکی معاون فنی و عمرانی، حجت الاسلام محمد زاده و موسوی مدیر اداره ورزش و رضا مجاوری مسئول روابط عمومی پیشکسوتان استقلال حضور داشتند و باتوجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، تنها با حضور جمعی محدود برگزار شد.

در پایان این مراسم توسط دکتر کلهری شهردار منطقه ۵ از اکبر کارگر جم بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال ، جواد زرینچه کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال ، حسن روشن کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال ، سعید عزیزیان بازیکن اسبق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس تجلیل به عمل آمد.

 
کد خبر: ۱۰۷۴۹
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha