۲۰۲۱۰۹۰۸_۱۱۴۳۰۰
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، "مجید رجبی" در این باره گفت: به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی به ویژه کارکنان سازمان ها و ادارات و نیز ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدا از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۷۰۵ کارتن پلاست ۴۰ لیتری ، بیش از ۸۰۰ کارتن پلاست ۶۰ لیتری ، حدود ۱۵۲ مخزن ۱۲۰ لیتری ، و بیش از ۱۳۰ مخرن ۲۴۰ لیتری در ادارات و مجتمع های مسکونی و ارگان های وابسته به شهرداری و ادارات توزیع شده است.

او در ادامه گفت: در این راستا در ایام محرم در مساجد و برخی هئیت های عزاداری مخازن جداسازی زباله و کیسه های پارچه ای توزیع و برای هیات ها و مساجد برای عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف آموزش های چهره به چهره گذاشته شد.

رجبی با اشاره به نقش بالای آموزش شهروندی در کاهش زباله های تولیدی گفت: آموزش اصناف، شهروندان و دانش آموزان از جمله اقداماتی است که با هدف کاهش تولید زباله و تفکیک زباله از مبدأ در دستور کار قرار دارد.

معاون خدمات شهری منطقه ۴ در پایان گفت: متاسفانه به علت شیوع ویروس کرونا امروزه آموزش چهره به چهره به افراد میسر نبوده و مدیریت شهری با استفاده از آموزش های مجازی و توزیع بروشور و نصب بنرهای آموزشی این دغدغه را سامان بخشیده است.
کد خبر: ۱۰۷۴۵
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha