۲۰۲۱۰۹۰۸_۲۲۵۷۵۵
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس؛ پویش مردمی "نذر نفس" در راستای تامین کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز برای بیماران کرونایی در تهران راه‌اندازی شد.

این پویش قرار است کمک‌های مردمی در قالب مالی و کالایی را با هدف کمک به فراهم کردن اکسیژن بیماران درگیر کرونا جمع‌آوری کند و با محوریت مساجد و پایگاه‌های بسیج آن را در اختیار متقاضیان قرار دهد.

متاسفانه با توجه به شرایط کلان شهر تهران، بیشترین تعداد مبتلایان و جان باختگان کرونا در این شهر به ثبت رسیده است که کمبود کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز یکی از جمله چالش‌ها و معضلات تهران به شمار می‌رود. از همین‌رو از شهروندان، اصناف، بازاریان و خیرین تهرانی دعوت می‌شود به این پویش بپیوندند.

در همین رابطه نیز کمپینی ذیل کلیدواژه #نذر_نفس در شبکه‌های مجازی و پیام رسان‌ها شکل گرفته است که ضمن تشویق مردم و خیرین، اطلاعات مساجد و پایگاه‌های سراسر تهران که در این کمپین مشارکت دارند را در اختیار عموم قرار می‌دهد.


در این پویش سعی می شود با توجه به افزایش شمار جانباختگان و عوارض بیماری کرونا به‌علت عدم تامین کپسول اکسیژن بخاطر هزینه های بالای آن به بیماران کرونایی محروم برای خرید دستگاه‌های اکسیژن‌ساز کمک شود.

همچنین در این پویش دستگاه های اکسیژن خریداری و به صورت امانی و چرخشی به بیماران کرونایی داده می شود. در همین راستا نیز بانک امانات کپسول اکسیژن در مناطق و محله ها با محوریت بسیج محلات تشکیل خواهد شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۰۷۷۴
۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha