۱۴۶۶۱۸۲۲_۸۱۰
به گزارش تهران پرس، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست معارفه معاون سیاسی جدید وزارت کشور، جمال عرف را از دوستان قدیم و عزیز و شخصیتی اندیشمند و فرهیخته از نظر علمی و عملی توصیف کرد و از مجموعه تلاش‌های وی در دوره تصدی معاونت سیاسی وزارت کشور از جمله برگزاری دو دوره انتخابات سراسری تقدیر کرد.

 


وزیر کشور با معرفی محمدباقر خرمشاد به عنوان معاون سیاسی جدید وزارت کشور گفت: آقای خرمشاد از شناخته شدگان فضای سیاسی هستند و مسئولیت‌های متعدد و مهمی را در پیشینه خود داشتند.


 


 وحیدی با اشاره به توان و ظرفیت علمی معاون جدید سیاسی وزارت کشور، خرمشاد را کارآزموده در عرصه مسئولیت حوزه سیاسی برشمرد.


 


در این جلسه جمال عرف که قریب به سه سال مسئولیت حوزه سیاسی وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور را برعهده داشت ضمن شکرگزاری به درگاه الهی، خاطرنشان کرد: ما در دوره مسئولیت تلاش کردیم فضای سیاسی کشور آرام باشد و در عرصه تحولات سیاسی کشور، عقلانیت حاکم باشد.


 


وی اجرای قانون، سیاست‌های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری و سایر اسناد بالادستی را مبنای اصلی حرکت در دوره مسئولیت در معاونت سیاسی وزارت کشور برشمرد. عرف تغییر معاون سیاسی وزارت کشور را طبیعت مقطع تغییر دولت‌ها توصیف کرد و از وزیر کشور برای تسهیل این روند تشکر کرد.


 


معاون سابق سیاسی وزارت کشور، خرمشاد معاون جدید سیاسی را مدیری فرهیخته و با تجربه عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد خرمشاد در دوره مسئولیت در وزارت کشور موفق باشد.


 


محمدباقر خرمشاد، معاون جدید سیاسی وزارت کشور نیز در این نشست گفت خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سنگر جدیدی را به من عطا کرد.


 


وی افزود جایگزینی آقای دکتر عرف کار سختی است، او توفیقات زیادی داشت ما هم به امید خدا مسیر کار در حوزه سیاسی را با رویکرد ارتقای وفاق و کارآمدی، مشارکت در عرصه سیاسی کشور دنبال می‌کنیم.


 


گفتنی است محمدباقر خرمشاد، معاون جدید سیاسی وزارت کشور؛ عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی با مرتبه استاد تمام است و علاوه بر حوزه تحقیقات و پژوهش، تجربه خدمت و مسئولیت به عنوان دبیر شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران، معاون وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، معاون وزارت امور خارجه، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، معاون مرکز اسناد انقلاب اسلامی و مسئول مطالعات سیاسی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی را در پیشینه خود ثبت کرده است.


 

 


انتهای پیام/الف

کد خبر: ۱۰۶۰۱
۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha