photo_2021-08-31_22-40-36
به گزارش خبرنگار تهران پرس، واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه ۵ از هفته گذشته در مرکز تجیمعی واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران واقع در سوله مدیریت بحران منطقه آغاز شده است و روزانه حدود ۳۰۰ نفر از پرسنل شهرداری منطقه مقابل بیماری کرونا واکسینه می شوند.

علیرضا نادعلی نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون پرسنل شهرداری منطقه ۵ تهران گفت: امروز در شهرداری منطقه ۵ حضور پیدا کردم تا از روند واکسیناسیون در این منطقه بازدید کنم و خوشبختانه منطقه ۵ در واکسیناسیون شهروندان و پرسنل شهرداری پیشرو است و اقدامات خوبی را در این راستا صورت داده است.

نادعلی افزود: در شرایط پیچیده همه گیری کرونا و لطمه ای که مردم عزیز از این بیماری دیدند مهم است که همه دستگاه های حاکمیتی فعال و کمک رسان باشند.

وی با اشاره به منطقه ۵ اظهار داشت: چهار مرکز برای واکسیناسیون در شهرداری منطقه ۵ فعال است و روزانه هزاران نفر از شهروندان در این مراکز واکسیناسیون می شوند و یک مرکز هم برای واکسیناسیون پرسنل عزیز شهرداری و همکاران ما در مدیریت شهری مشغول به فعالیت است.

نادعلی در پایان گفت: همه مناطق شهرداری تهران باید همه امکانات را بسیج کنند تا بتوانیم این بیماری را مدیریت کنیم و با آمدن شهردار جدید این اتفاق با جدیت و سرعت بیشتری صورت بگیرد.

 
کد خبر: ۱۰۴۸۲
۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha