۲۰۲۰۰۷۱۰۴۱۵۹۳۴۳۵۷۰
الهام آزاد عضو فراکسیون زنان مجلس در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به ارسال محموله آلوده واکسن "مدرنا" از سوی آمریکا به ژاپن اظهار داشت: زمستان سال گذشته بود که رهبرمعظم انقلاب اسلامی در یک سخنرانی اعلام نمودند که ورود واکسن های امریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است، چرا که آنها اگر واکسن مورد اطمینان داشتند، به مردم خودشان تزریق می کردند و از طرفی دیگر می خواهند اثرات این واکسن ها را بر سایر ملت ها آزمایش کنند و به همین مورد اطمینان نیستند و اکنون چند ماه از سخنرانی دور اندیشانه رهبرمعظم انقلاب اسلامی می گذرد و می بینیم که آمریکا با ارسال واکسن مدرنا آلوده به ژاپن، قصد جنایت بر علیه مردم این کشور را داشته است.

آمریکا و غربی ها دلسوز ملت ها نیستند

وی ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی در آن سخنرانی اعلام کرده بودند که فرانسه هم قابل اعتماد نیست و سابقه ارسال خون های آلوده به کشورمان را داشتند و این نشان می دهد که آمریکا و غربی ها هرگز قابل اعتماد نیستند و نمی توان سلامت جامعه را به آنان سپرد.

آزاد افزود: چطور ممکن است کشوری همچون آمریکا که با تحریم دارویی بر علیه ملت ایران، تلاش دارد که سلامت جامعه را به خطر بیندازد، در اوج بیماری کرونا قصد کمک و دلسوزی به ملت ما را داشته باشد؟ همه این اقدامات امریکا و غربی ها فقط ضربه زدن به استقلال و پویایی کشورمان است و همانطور که تلاش کردند با تحریم های ظالمانه باعث مشکلات اقتصادی در کشورمان شوند، از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به سلامت مردم کشورمان دریغ نخواهند کرد و نمی توان به آنان اعتماد کرد.

دوراندیشی رهبرمعظم انقلاب درباره ممنوعیت واردات واکسن انگلیسی و امریکایی

عضو فراکسیون زنان مجلس تصریح کرد: دستور حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص دقت در واردات واکسن کرونای ساخت دیگر کشورها به ویژه آمریکا با رسوایی آلودگی واکسن‌ مدرنای وارداتی ژاپن از آمریکا بار دیگر دوراندیشی معظم له در موضوعات گوناگون را ثابت نمود و بررسی دقیق واکسن های وارداتی حق همه مردم ایران و حافظ جان آنهاست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تولید واکسن در کشورمان باید روز به روز سرعت بیشتری به خود بگیرد و از سوی دیگر، واردات واکسن فقط باید از کشورهای مطمئن صورت بگیرد تا سلامت جامعه تضمین شود و در این شرایط بحران کرونا که کشورهایی همچون امریکا و انگلیس هم با بیماری کرونا دست به گریبان هستند، اعتماد به آنان جایز نیست.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۰۳۷۴
۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha