Screenshot_۲۰۲۱۰۸۲۸-۱۲۴۴۲۷_WhatsApp
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، سیدابوالفضل پرپنچی با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: براساس آخرین آمار از ابتدای ماه محرم تا کنون ۶۱هزار و ۹۳۶ بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی به نیازمندان ارائه شده است.

وی افزود : برای تامین بسته‌های معیشتی تاکنون بیش از ۷ میلیارد و ۷۴۶ میلیون تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

پرپنچی با بیان اینکه تاکنون ۱۷۰ آشپزخانه به منظور طبخ غذای گرم در سراسر استان تهران راه‌اندازی شده است، گفت: از ابتدای ماه محرم تا کنون یک میلیون و ۹۴۳ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،بیان کرد: از ابتدای ماه محرم بیش از ۶۲ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان برای تهیه غذای گرم با مشارکت خیران و به ویژه مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان تهران هزینه شده است.

وی با بیان اینکه طرح اطعام و احسان حسینی برای کمک به خانواده‌های محروم و آسیب‌دیده از کرونا تا پایان ماه صفر به اجرا در می‌آید، ادامه داد: در مجموع برای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی، خیران، نهادها و مراکز نیکوکاری تاکنون بیش از ۷۰ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

پرپنچی با دعوت از مردم نیکوکار و همه نهادها برای پیوستن به پویش اطعام و احسان حسینی گفت: کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷* ، شماره گیری سامانه گویای ۷۳۵۵ - ۰۲۱ و درج عدد ۱۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بری جذب کمک های مردم نوعدوست در استان تهران پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۰۳۱۳
۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha