به گزارش تهران پرس، محمدعلی محسنی بندپی با بیان اینکه درحالی که کشور به خودکفایی در تولید واکسن کرونا فکر می‌کند اما کینه‌توزی آمریکا را در این امر شاهد هستیم، اظهار کرد: کشورهایی که در تولید واکسن با ایران همکاری دارند تحت فشار آمریکا قرار گرفتند. نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از خرید ۲۰ میلیون دز واکسن کرونا خبر داد و افزود: با همه فشارها مسئولین به خوبی کار خود را انجام می‌دهند. محسنی خاطر‌نشان کرد: واردات واکسن با اولویت و همچنین توجه به تولید در داخل از سیاست‌های درمانی رئیس جمهور و وزیر جدید بهداشت است که به خوبی دنبال می‌کند. وی ماهیت و ذات پلید آمریکا در ارسال محموله واکسن آلوده به ژاپن برای دنیا مشخص شد بیان کرد: آمریکا با این اقدام و به خطر انداختن جان مردم ماهیت پنهان خود را به مردم ما به خوبی نشان داد. این مسئول با اشاره به اینکه امریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نیست، گفت: جنایات ضد بشری آمریکایی‌ها به ویژه طی سالهای اخیر کم نیست و جوامعی که قربانی جهانخواری آمریکا واقع شده‌اند، هرگز این جنایات را فراموش نمی‌کنند. محسنی ادامه داد: سابقه بشر دوستی آمریکا برای همه مردم دنیا روشن است و همگان می‌دانند که قدرت طلبان آمریکایی در همه حال تنها منافع خود را در نظر می‌گیرند و حتی جایی که منافع خودشان در خطر باشد به جان مردم جامعه خود نیز اهمیتی نمی‌دهند. نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران در تولید واکسن ید طولانی و سابقه درخشانی دارد، در حال حاضر در صد و یکمین سال تاسیس انستیتو پاستور هستیم، کشور ما جز چند کشور برتر بود که انستیو پاستور در آن مستقر و اقدام به تولید واکسن کرد و حتی به کشورهای دیگر هم صادرات داشتیم؛ که نشان از پیشرفت این صنعت را می‌دهد. محسنی بندپی یاد آور شد: در دو سال گذشته شاهد جانفشانی پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا بودیم حتی شاهد شهادت پرستارانى بودیم که آرزوى مادر شدن در دلشان ماند تا من و شما از کرونا در امان باشیم، منتها باید بپذیریم کار مبارزه با کرونا یک کار تیمی است، از وزارت کشور گرفته تا مراکز بانکی، نیروی انتظامی و … باید روی کار بیایند و یک عزم چند وجهی را شاهد باشیم. وى تصریح کرد: برای کرونا جهش یافته باید تمام سازمان‌ها و نهادهای متولی ورود پیدا کنند اگر در ورژن اول یا دوم ویروس کرونا فقط ۱۵ دقیقه زمان نیاز بود تا فرد مبتلا به کرونا شود اما در خصوص ویروس دلتا فقط در عرض چند ثانیه احتمال ابتلا به نوع جدید این ویروس وجود دارد، بر همین اساس از مردم درخواست دارم در حین کنترل آرامش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانیکه به واکسیناسیون گسترده دست پیدا کنیم بدون شک نمی‌توانیم ایمنى صد در صد را اعلام کنیم به دلیل رفتارهای متفاوت ویروس عقل سلیم حکم می‌کند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم. انتهای پیام/
n00454306-b

به گزارش تهران پرس، محمدعلی محسنی بندپی با بیان اینکه درحالی که کشور به خودکفایی در تولید واکسن کرونا فکر می‌کند اما کینه‌توزی آمریکا را در این امر شاهد هستیم، اظهار کرد: کشورهایی که در تولید واکسن با ایران همکاری دارند تحت فشار آمریکا قرار گرفتند.

نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی از خرید ۲۰ میلیون دز واکسن کرونا خبر داد و افزود: با همه فشارها مسئولین به خوبی کار خود را انجام می‌دهند.

محسنی خاطر‌نشان کرد: واردات واکسن با اولویت و همچنین توجه به تولید در داخل از سیاست‌های درمانی رئیس جمهور و وزیر جدید بهداشت است که به خوبی دنبال می‌کند.

وی ماهیت و ذات پلید آمریکا در ارسال محموله واکسن آلوده به ژاپن برای دنیا مشخص شد بیان کرد: آمریکا با این اقدام و به خطر انداختن جان مردم ماهیت پنهان خود را به مردم ما به خوبی نشان داد.

این مسئول با اشاره به اینکه امریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نیست، گفت: جنایات ضد بشری آمریکایی‌ها به ویژه طی سالهای اخیر کم نیست و جوامعی که قربانی جهانخواری آمریکا واقع شده‌اند، هرگز این جنایات را فراموش نمی‌کنند.

محسنی ادامه داد: سابقه بشر دوستی آمریکا برای همه مردم دنیا روشن است و همگان می‌دانند که قدرت طلبان آمریکایی در همه حال تنها منافع خود را در نظر می‌گیرند و حتی جایی که منافع خودشان در خطر باشد به جان مردم جامعه خود نیز اهمیتی نمی‌دهند.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران در تولید واکسن ید طولانی و سابقه درخشانی دارد، در حال حاضر در صد و یکمین سال تاسیس انستیتو پاستور هستیم، کشور ما جز چند کشور برتر بود که انستیو پاستور در آن مستقر و اقدام به تولید واکسن کرد و حتی به کشورهای دیگر هم صادرات داشتیم؛ که نشان از پیشرفت این صنعت را می‌دهد.

محسنی بندپی یاد آور شد: در دو سال گذشته شاهد جانفشانی پزشکان و پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا بودیم حتی شاهد شهادت پرستارانى بودیم که آرزوى مادر شدن در دلشان ماند تا من و شما از کرونا در امان باشیم، منتها باید بپذیریم کار مبارزه با کرونا یک کار تیمی است، از وزارت کشور گرفته تا مراکز بانکی، نیروی انتظامی و … باید روی کار بیایند و یک عزم چند وجهی را شاهد باشیم.

وى تصریح کرد: برای کرونا جهش یافته باید تمام سازمان‌ها و نهادهای متولی ورود پیدا کنند اگر در ورژن اول یا دوم ویروس کرونا فقط ۱۵ دقیقه زمان نیاز بود تا فرد مبتلا به کرونا شود اما در خصوص ویروس دلتا فقط در عرض چند ثانیه احتمال ابتلا به نوع جدید این ویروس وجود دارد، بر همین اساس از مردم درخواست دارم در حین کنترل آرامش پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانیکه به واکسیناسیون گسترده دست پیدا کنیم بدون شک نمی‌توانیم ایمنى صد در صد را اعلام کنیم به دلیل رفتارهای متفاوت ویروس عقل سلیم حکم می‌کند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: ۱۰۳۰۲
۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha