ind000ex
سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در حاشیه بازدید تیم‌های حمایتی و نظارتی طرح شهید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار منطقه ۷ تهران پرس اظهار داشت: به فضل پروردگار شاهد برگزاری ششمین رزمایش بزرگ حیات بخش مقابله با کرونا در میدان امام حسین (ع) بودیم. ناحیه شهید مطهری سپاه حضرت محمد رسول الله تجمع بزرگی از تیم‌های نظارتی، حمایتی، مراقبتی، گشت‌های پیاده و موتوری همیاران سلامت را شکل داده است که این ظرفیتی قابل‌تقدیر است.

وی افزود: بسیجیان تهران بزرگ بالغ بر یک هفته است که برنامه ریزی کرده‌اند تا حساسیت مردم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را افزایش دهند. همچنین در مراکز پرتردد بین افراد ماسک توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ تصریح کرد: فعالیت‌های بسیار در قالب تیم‌های حمایتی آغاز شده است که با توجه به تجربه مراحل قبلی اجرای طرح شهید سلیمانی، بسیجیان این مرحله با کیفیت بیشتری فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون توسط سپاه تهران گفت: به موازات اقدامات نظارتی و حمایتی، افزایش ظرفیت واکسیناسیون در تهران به کمک کادر بهداشت و درمان در دستور کار قرار دارد تا نگرانی مردم کاهش پیدا کند.

سردار حسن زاده در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با همکاری مردم عزیز و به فضل پروردگار شاهد آثار و برکات طرح بزرگی که مزین به نام شهید بزرگوار سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی است، باشیم، به زودی کاهش چشم‌گیر تلفات و فوتی‌ها و آمار بستری را شاهد باشیم.
کد خبر: ۱۰۳۷۵
۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha