۶۳۷۲۷۷۶۷۲۲۷۶۹۶۸۰۴۰ (۲)
علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس با اشاره به جلسه اخیر مجمع نمایندگان استان تهران با زاکانی شهردار تهران اظهار داشت: در این جلسه در مرداد ماه صورت گرفت، نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مشکلاتی همچون سیستم حمل و نقل عمومی در پایتخت و نوسازی ناوگان شهری و تقویت شبکه ریلی، جمع آوری زباله ها و بازیافت و رعایت اصول اسلامی در ساخت بناها و ساختمان ها و سایر موارد را مطرح کردند اما یکی از دغدغه های اصلی نمایندگان مردم تهران در مجلس، توزیع برابر امکانات و رفاه شهری در مناطق مختلف تهران بود.

وی ادامه داد: به اعتقاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی در توزیع امکانات شهری و رفاه برای شهروندان، جنوب شهر و بالا شهر هیچ فرقی ندارد و همه شهروندان تهرانی حق دارند که سهم برابر از خدمات و رفاه شهری ببرند.

خضریان افزود: باید مدیریت شهری طوری مدیریت نماید که مردمی که درجنوب شهر زندگی می کنند، بدانند که امکانات و خدماتی که دریافت می کنند برابر با شمال شهر است و در این خصوص دغدغه ای نداشته باشند.

وی با اشاره به بافت فرسوده ساختمان ها در تهران اظهار داشت: متاسفانه در تهران شاهد بناهایی با قدمت طولانی و فرسوده هستیم که نیاز به بازسازی دارد و این موضوع هم یکی از مواردی بود که به شهردار تهران منتقل کردیم و نیاز است که مدیریت شهری نگاه جدید و جدی به حل مشکلات بافت فرسوده تهران داشته باشند و باعث افزایش آرامش و نشاط در پایتخت کشور شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدیریت شهری اهمیت زیادی دارد به خصوص در کلانشهری همچون تهران با جمعیت میلیونی که روزانه از سایر شهرهای کشورمان هم شاهد حضور افرادی در تهران برای کار و امورات تحصیلی هستیم و در این شرایط، باید طوری پایتخت را مدیریت کرد که شهروندان این شهر با آرامش بتوانند تردد کنند و در این میان، سیستم حمل و نقل کشورمان در شرایط کرونایی پر از ازدحام نباشد.

خضریان در پایان افزود: نمایندگان استان تهران معتقدند با استفاده از نظرات صاحب‌نظران و متخصصین شهری، می تواند ایده های جالبی برای تهران پیاده سازی کرد و تحول عظیم در تهران در راستای زیباسازی و خدمات شهری ایجاد نمود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۰۲۲۰
۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha