به گزارش تهران پرس، جلسه علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه اول شهریور) مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت با حضور ۱۹۷ نماینده و  به ریاست علی نیکزاد نائب رئیس مجلس آغاز شد.
۲۰۰۷۵۸۷
 

به گزارش تهران پرس، جلسه علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه اول شهریور) مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت با حضور ۱۹۷ نماینده و  به ریاست علی نیکزاد نائب رئیس مجلس آغاز شد.


 


بررسی صلاحیت سید جواد ساداتی نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی هم در نوبت عصر امروز در دستور کار است

 

گفتنی است، در جلسه علنی صبح امروز مجلس نیز صلاحیت وزرای پیشنهادی بهداشت، درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شد.


 

 

ویس کرمی در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی: ساداتی‌نژاد در حوزه آب هیچ برنامه‌ای ندارد

مهرداد ویس کرمی نماینده مردم خرم‌آباد گفت: رزومه تخصصی ساداتی نژاد در حوزه کشاورزی بسیار معمولی است و در هر استان صدها نفر همانند تحصیلات ایشان وجود دارد. کسانی که مدرک دکترای منابع طبیعی دارند فراوان هستند. او با شناخت اندک در حوزه کشاورزی، چگونه می‌خواهد از رانت‌های این حوزه جلوگیری کند.

 

 

کوهساری در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی: ساداتی‌نژاد می تواند تعامل خوبی میان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو ایجاد کند

غلامعلی کوهساری نماینده مردم کورامیان و آزادشهر در با سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: بیش از ۴.۵ میلیون بهره‌بردار در بخش کشاورزی داریم و در برخی استان‌ها بیش از ۳۰ درصد اشتغال مربوط به بخش کشاورزی است. انتخاب ساداتی‌نژاد نشانه توجه ویژه رئیس‌جمهور به بخش کشاورزی است.

 

 

نوروزی در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی: ساداتی نژاد دارای تخصص و تعهد است

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد گفت: وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی با اهتمام جدی  برای راه‌اندازی شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی خدمت بزرگی را در سال حمایت از تولید به کشور انجام داد.


 

وی تصریح کرد: در جریان بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ جلسات مکرری را با حضور مسئولان وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو داشتیم که ثمره آن پیش بینی ۲۷ هزار میلیارد تسهیلات برای بحث تولید و اشتغال، ۴ هزار میلیارد برای بیمه کشاورزی، ۲۰ هزار میلیارد بودجه محرومیت زدایی برای روستاها با راهنمایی آقای ساداتی نژاد بود.


 

 

وزیر پیشنهادی کشاورزی: باید به اصل همه باهم برای رشد و پیشرفت جهاد کشاورزی برگردیم 


سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: در دولت سیزدهم برنامه ای برای وزارت جهاد کشاورزی با افق رسیدن به اقتدار غذایی در خاورمیانه نوشته شده است و این برنامه ریل‌گذاری برای رسیدن به این قله هست؛ لذا طرح تحول کشاورزی ایران با رویکرد جهادی با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و فرمایشات امام راحل و رهبر انقلاب، ۱۶چالش اساسی کشاورزی را  شناخته و براساس آن با تفکر سیستمی، ۲۵ راهبرد و برنامه را ارائه کرده است.


 

ساداتی نژاد تاکید کرد: شعار جهاد سازندگی اصل اول این برنامه است و باید به اصل همه باهم برای رشد و پیشرفت جهاد کشاورزی برگردیم و با این شعار می توانیم تحول در جهاد کشاورزی را ایجاد کنیم. اصل دوم «ما می‌توانیم» است. مشکلات در بخش کشاورزی فراوان است ولی ما کشاورزان و سیاستگزاران و نخبگان کشاورزی و فعالان صنفی با تحول در بخش کشاورزی زمینه ساز تحول در بخش های دیگر کشور خواهیم بود.


 

 

در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، وزیر پیشنهادی دادگستری هیچ نماینده مخالفی نداشت


 

وزیر پیشنهادی دادگستری: انتظار از دولت سیزدهم انتظار کارآمدی است


 

امین حسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری بیان کرد: امنیت قضایی در جامعه انتظار از دادگستری و قوه قضائیه است. باید زمینه اش فراهم باشد که قوه قضائیه بتواند احقاق حق کند. کسانی که ظلم می کنند همواره باید از قوقه قضائیه بترسند و بدانند دادگاه توانمندی هست که حق مظلوم را از آنها می گیرد.

 

وزیر پیشنهادی دادگستری اظهار کرد: وزیر دادگستری وظیفه دارد که امکانات را فراهم کند که قوه قضائیه بتواند به ایده آل برسد.

 

 

ادامه دارد...

کد خبر: ۱۰۱۵۱
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha