photo_2021-08-22_22-28-52
به گزارش خبرنگار تهران پرس، مسجد نظام مافی مسجدی واقع در منطقه ۵ تهران تقاطع خیابان های جنت آباد و بلوار آیت الله کاشانی است. این مسجد به عنوان یکی از مساجد فعال منطقه همواره در دستگیری و حمایت از نیازمندان پیشتاز بوده و است، همچنین، در جذب افراد به مسجد هم دارای ابتکارات جالبی است به طوری که برای حضور افراد در مسجد از همان سنین کودکی برنامه ریزی می کند. مهد کودک این مسجد هم رویکرد فعالیتش کاملاً دینی است.

 

این روزها مسجد جامع نظام مافی جنت آباد بعنوان یکی از مساجد فعال در کلانشهر تهران با همکاری هیئت امنا و تلاشهای شبانه روزی یک طلبه جوان و انقلابی و دغدغه‌مند حجت الاسلام حسین‌زاده ، علاوه بر برگزاری نمازهای جماعت روزانه ، برنامه‌های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی و ورزشی... متنوعی را طراحی و اجرا می‌کند و به‌عنوان یکی از ارکان فرهنگی منطقه پنج به شمار می‌رود.

 

دعوت از سخنرانان و اساتید به نام و مطرح کشوری ، مداحان تراز اول ، برگزاری مراسم و مجالس مختلف مذهبی در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی ، برگزاری کلاسهای آموزش قرآن ، آشنایی با مسائل مذهبی ، برگزاری مسابقات ورزشی و علمی و فرهنگی بویژه برای کودکان و نوجوانان نیز از مهمترین برنامه‌های فرهنگی مسجد جامع نظام مافی جنت آباد است.

 

 


 

خبرنگار: آقای داود میرزایی
کد خبر: ۱۰۱۵۸
۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
برچسب ها: مسجد مسجد
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha