سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد دربخش بهداشت،درمان و امور بیمه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون هزینه های بیمه مکمل و فرانشیز برای ۸۰ هزار و ۹۴۷ مددجوی تحت حمایت به مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

وی به پرداخت تسهیلات کارگشایی ویژه درمان مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند اشاره کرد و افزود: تسهیلات کارگشایی ویژه درمان تا سقف ۳۰ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

پرپنچی با اعلام بهره مندی ۵ هزار و ۷۷۴ مددجو از خدمات بیمه تأمین اجتماعی،بیان کرد: از این تعداد ۵ هزار و ۲۱۷ نفر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد : سرانه پرداخت حق بیمه این مددجویان برای هر نفر ماهانه ۲۲۰ هزار تومان است که از سوی کمیته امداد استان تهران به حساب سازمان تأمین اجتماعی واریز می‌شود.

پرپنچی افزود : طی چند سال گذشته برای۴۷۷ نفر از مددجویان کمیته امداد استان تهران مستمری‌سازمان تامین اجتماعی برقرار شده است که از این تعداد حدود ۷۸ نفر از ابتدای سال ۱۴۰۰ بازنشسته و مستمری‌بگیر تامین اجتماعی شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اعلام ارائه خدمات به کودکان دارای سوء تغذیه در قالب طرح رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از پنج سال ،عنوان کرد: از ابتدای سال جاری با سرانه ۱۰۰ هزار تومان برای ۲۹۵ کودک کمتر از پنج سال که توسط مراکز بهداشت به این نهاد معرفی شده اند کمک هزینه خرید سبد غذایی ویژه این کودکان واریز شده است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۱۰۱۲۶
۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha