۶۱۹۹۳۲۵۰
 

محمدحسن آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با انتقاد از ترک فعل رئیس جمهور سابق و برخی دولتمردان عنوان کرد: با توجه به کم کاری ها و سوء استفاده های دولت و ریخت و پاش های نهاد ریاست جمهوری، پرونده ای از تخلفات شخص حسن روحانی و نهاد ریاست جمهوری توسط مجلس طبق ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی مجلس تهیه و به قوه قضائیه ارسال شده است.

 

آصفری در ادامه تاکید کرد: الان پرونده تخلفات دولت تدبیر و امید که به در خواست بیش از ۲۰۵ نفر از نمایندگان آماده شده است روی میز قوه قضائیه قرار دارد و توقع است که دستگاه قضا به این پرونده که در حوزه های اقتصادی، سیاسی و امنیتی است، به طور جد و سریع تر ورود کند.

 

وی با انتقاد از مدیریت هشت ساله دولت تدبیر و امید عنوان کرد: متاسفانه کشور در طول هشت سال دولت آقای روحانی با مدیریت و روحیه جهادی، انقلابی و با برنامه مدیریت نشد بلکه با یک روحیه کارمند جزئی که ساعت صبح هشت کارت بزند و ساعت دو کار را تعطیل کند، مدیریت شد.

 

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: در برخی از مسائل کلان کشور این توقع بود که دولت وقت بیشتری اختصاص دهد، میدانی عمل کند و پشت میز نشیند اما بخشی از دولت روحانی با پشت میز نشستن به دنبال کارهای کشور بودند، درحالی که با عدم حضور در میدان عمل، نمی شود کشور را اداره کرد.

 

آصفری در ادامه مطرح کرد: دولت آقای روحانی بیشتر وقت خود را معطوف به امورات سیاسی کرده بود به گونه ای که اگر می خواست طرحی را اجرا کند با این نگاه سیاسی که این طرح چه تاثیری در سبد رای او خواهد داشت، آن را اجرا می کرد.

 

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در پایان عنوان کرد: اگر دولت وقت خود را صرف اقدامات عمرانی، اجرایی و عملیاتی کشور کرده بود و از نگاه‌های ژورنالیستی و تبلیغاتی خود کاسته بود و به واقعیت ها می پرداخت، می توانست موفق تر باشد.

 

 

انتهای پیام/الف

 
کد خبر: ۱۰۰۶۰
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha