۱۳۹۶۰۷۲۴۱۶۳۷۱۴۹۹۷۱۲۲۳۹۶۶۴
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وکو با خبرنگار اجتماعی تهران‌پرس از برگزاری جلسه با مسئولان سازمان بهشت زهرا خبر داد و گفت: روز گذشته مسئولان بهشت زهرا در صحن شورای شهر تهران حاضر شدند و از وضعیت موجود گزارشی ارائه کردند، شرایط کنونی شهر تهران، شرایط خوبی نیست و افزایش تعداد فوتی های پایتخت، فشار کار پرسنل سازمان بهشت زهرا را چند برابر کرده است.

 

وی با بیان اینکه آمار تعداد فوتی ها در تهران باید توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شود و ما آماری را اعلام نخواهیم کرد، افزود: تعداد فوتی‌های روزانه پایتخت بی‌سابقه بوده و نزدیک به دو برابر افزایش یافته است.

 

رئیس شورای شهر تهران در خصوص صف‌های طولانی در بهشت زهرا اظهار کرد: سازمان بهشت زهرا از امکانات خوبی برخوردار است؛ با توجه به افزایش فوتی‌ها باید ساعت کاری کارکنان این سازمان افزایش پیدا کند و آنها تلاش بیشتری کنند.

 

چمران در خصوص حضور نیروهای جهادی در بهشت‌زهرا بیان کرد: اکنون نیز این نیروها در بهشت زهرا حضور دارند، اما برخی از کارها مانند شستشو و غسل باید توسط افراد متخصص انجام شود و آنها نیز باید با لباس مخصوص و شرایط شرایط خاصی این کار را انجام دهند که برای خودشان نیز مشکلی پیش رخ ندهد.

 

در آبیاری فضای سبز تهران از آب شرب استفاده نمی شود

 

چمران با تاکید بر اینکه به هیچ وجه از آب شرب برای آبیاری فضای سبز تهران استفاده نمی شود، گفت: عمدتا از آب چاه، آب قنات و... برای آبیاری فضای سبز تهران استفاده می شود.

 

وی در ادامه توضیح داد: آب چاه مستقیماً برای شرب استفاده نمی شود؛ بلکه این آب توسط سازمان آب مراحلی را طی می کند که قابل مصرف باشد، در ابتدا باید گندزدایی و در ادامه مواد خاصی به آن اضافه می‌شود.

 

رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم برای آبیاری فضای سبز هر چه می‌شود از آب چاه کمتر استفاده کنیم، تصریح کرد: درصد قابل توجه و خوبی از فضای سبز تهران از طریق آبیاری قطره‌ای، آبیاری می شود که با توجه به کمبود آب باید تمامی فضای سبز تهران باید از این روش استفاده شود.

 

وی در ادامه با اشاره به هدر رفت آب در برخی از فضای سبز تهران خاطرنشان کرد: بله این مسئله وجود دارد و باید مدیریت شود، امروز شاهد سرریز شدن آب از باغچه‌ ای به بزرگراه بودم که طی تماس تلفنی از شهرداری آن منطقه پیگیر شدم و خوشبختانه نیروهای شهرداری خود در محل حاضر شدند و این مشکل را برطرف کردند.

 

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۹۷۷
۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha