۴۶۹۰ff74-779b-4387-9fd5-d7ea63f92309
به گزارش خبرنگار تهران پرس، برنامه ی "ده شب ، ده شهید " در دهه ی اول ماه محرم در سطح محدوده ی منطقه ۱۰ شهرداری تهران در حال اجرا می باشد. در این برنامه که به همت حوزه ۲۲۷ آل طه، شهرداری منطقه ۱۰، کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ و سرای محله سلیمانی در حال برگزاری است هر شب قبل از اذان مغرب و عشا مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین(ع) و یاران باوفایش در مقابل درب منازل شهدا و با حضور خانواده ی محترم و معزز آنها برگزار می گردد.

روز چهارشنبه ۲۰مرداد۱۴۰۰ این مراسم در مقابل درب منزل شهید مجتبی جعفر پوریان و با حضور دوتن از اعضای محترم شورای شهر جناب آقایان امانی و شربیانی و همچنین شهردار محترم منطقه ۱۰ جناب آقای رباطی برگزار گردید و مورد استقبال اهالی محل قرار گرفت.

در ادامه ی مراسم خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۱۰ ، پرچم متبرک حرم رضوی را در بین حاضرین به نمایش درآورده و با اهدای متبرکات رضوی از آنها پذیرایی نمودند.

مراسم سنتی و معنوی دمام زنی ، مرثیه خوانی و خواندن زیارت عاشورا از جمله برنامه هایی بود که به اجرا در آمد و تقدیر و تکریم از پدر و مادر شهید جعفرپوریان با اهدای هدایایی به یادبود حسن ختام برنامه امشب بود.




























خبرنگار و عکاس: آقای رامین جهانی
کد خبر: ۹۸۵۵
۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha