۲۱۰۰۷۸۶_۷۳۳










به گزارش تهران پرس، محمدرضا مبلغی نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی  درباره همکاری مجلس یازدهم با دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم اظهار داشت: قطعاً همراهی و همکاری دولت و مجلس مسئله‌ بسیار مهم و با ارزشی برای رفع مشکلات کشور است.



 


وی افزود: قرآن کریم ما را با همراهی و همدلی با یکدیگر به منظور رفع مشکلات و کمک به هم توصیه کرده است و بایستی دست به دست هم دهیم تا معضلات کشور سریع‌تر رفع شود.



 


نماینده کوهدشت در مجلس تصریح کرد: در صورتی که افراد و اعضای تشکیل‌ دهنده یک گروه اگر به صورتی باشد که حتی اختلاف سلیقه‌ای هم با همدیگر داشته باشند نباید منجر به تضعیف همدلی آنها شود.



 


مبلغی گفت: مشکلات زیادی در طول چند سال اخیر به وجود آمده و مردم تحمل بسیار زیادی کردند اما بعد از روی کار آمدن مجلس انقلابی و دولت انقلابی مطالبه مردم برای رفع مشکلات بیشتر شده که البته به حق است و به هیمن دلیل بایستی هماهنگی بین قوای مقننه و مجریه برای رفع معضلات برقرار شود چرا که هر دو قوه برای مردم و نظام دلسوز هستند و بایستی با هماهنگی بیشتر مشکلات را رفع کنیم.



 


وی عنوان کرد: مجلس قدرت بسیار زیادی برای رفع مشکلات دارد و همراهی و همدلی قوه مجریه با مجلس می‌تواند مشکلات را حل کند.



 


نماینده کوهدشت در مجلس با بیان اینکه اختلاف سلیقه هیچگونه اشکالی ندارد و انتقاد هم مشکلی ندارد، گفت: همه این موضوعات اگر دلسوزانه و برای بهبود وضعیت کشور باشد قابل پذیرش است و اگر به معنای واقعی دلسوزانه رفتار کنیم قطعاً انتقادات هم از سر دلسوزی خواهد بود.



 


وی افزود: تنها راه نجات سریع مشکلات و معضلات کشور همراهی و همدلی قوا با یکدیگر است.



 

 

 

منبع: فارس


انتهای پیام/الف


کد خبر: ۹۸۰۰
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha