پرویز سروری
پرویز سروری، نائب رئیس ششمین دوره شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی تهران‌پرس در پاسخ به این سوال که آیا برنامه شهرداری برای پرداخت ۶۶ هزار میلیارد بدهی خود، احیای ۵۷هزار میلیارد مطالبه شهرداری است، بیان کرد: یکی از راه‌های پرداخت بدهی شهرداری این است که شهرداری باید به طور جدی مطالبات خود را پیگیری کند.

وی اظهار کرد: برای پیگیری مطالبات خود با دولتی مواجه هستیم که در بدترین شرایط اقتصادی کار را در دست گرفته است و مشکل است که به طور یکجا مطالبات شهرداری را درخواست کنیم برای گرفتن مطالبات شهرداری و پرداخت بدهی های آن باید تعادلی برقرار شود.

این عضو ششمین دوره شورای شهر تهران در ادامه تصریح کرد: مهمترین بخش بدهی‌های شهرداری تهران بانک ها و سود مرکبی که به صورت غیر منصفانه از شهرداری اخذ می‌کنند، هستند. منظور از سود غیرمنصفانه، غیر منصفانه برای مردم است.

وی افزود: ما باید در ابتدا با بانکها و بدهی که با آنها داریم به یک جمع بندی برسیم و میزان سود این بدهی را کنترل کنیم. همچنین در ادامه تمامی مسیرها برای پرداخت بدهی‌های شهرداری را مورد بررسی قرار دهیم تمامی مسیرها برای پرداخت بدهی‌های شهرداری را مورد بررسی قرار دهیم.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۸۱۷
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha