۱۴۵۰۰۳۸۳_۷۹۲



به گزارش تهران پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تذکری در صحن علنی مجلس امروز چهارشنبه گفت: زنجیره ارزش یک اصلاح علمی و آکادمیک است و باید به آن دقت شود. این پیشنهاد نماینده مجلس آغای صباغیان درست است، ولی نباید تغییری در بند‌های مصوبه امنیت غذایی رخ بدهد.


 


سلیمی در ادامه بیان کرد: دیروز در کمیسیون بررسی حقوق‌های نجومی را تصویب کردیم، ولی در حال حاضر در سفر‌های نجومی هم مواجه شده ایم.


 


این نماینده مجلس توضیح داد: در المپیک ۲۰۲۰ حدود ۶۵ ورزشگار از ایران اعزام شدند، ولی همراهان ۱۸۸ نفر بودند و بسیاری از این‌ها مربی و رئیس فدراسیون نبودند و باید بررسی شود این سفر‌های نجومی به چه دلیل صورت گرفته است.


 


سلیمی ادامه داد: رئیس فدرسیون اسکیت و هندبال که اصلا ورزشکار در المپیک نداشته اند و  رئیس سابق دو میدانی و رئیس فدراسیون سابق تنیس و بادیگارد به چه دلیل به توکیو رفته اند.


 


وی در ادامه با تاکید بر اینکه این سفر‌های نجومی در المپیک باید بررسی شود خاطر نشان کرد: باید سفر‌های نجموی بررسی شود. رئیس فدراسیون شنا بعد از دو هفته از برگشت ورزشکاران خود در توکیو مانده و توکیو گردی کرده و باید این سفر‌های نجومی در این بازی‌های المپیک بررسی شود.


 

 

 


انتهای پیام/ الف

کد خبر: ۹۸۰۶
۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha