۱۴۰۰۰۴۲۰۰۰۰۶۹۷_Test_PhotoN







به گزارش تهران پرس، دکتر"نادر توکلی" در گفتگو با تیتر امشب با بیان اینکه روز دوشنبه آمار جانباختگان به ۱۶۹ نفر رسید، گفت: از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در تهران حدود ۱۱ هزار تخت درگیر بیماران کرونایی هستند.





او گفت: در اوج شیوع بیماری هستیم و بیمارستان‌های تهران با تمام ظرفیت درگیر کرونا هستند.






دکتر توکلی افزود: ۵ هزار و ۸۰۰ بیمار در بیمارستان‌ها بصورت بستری موقت درمان می‌شوند و تقریبا ۲۵ درصد بیمارانی که بستری می‌شوند کارشان به بخش مراقبت‌های ویژه کشیده می‌شود.





معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: تهران به دلیل ارتباط با اکثر استان‌ها مستعد درگیری با ویروس کروناست و در آمار‌ها شاهد کاهش مرگ و میر در افراد واکسینه شده بالای ۶۰ سال هستیم.





دکتر نادر توکلی گفت: روز دوشنبه ۹۶ هزار نفر در تهران واکسن زدند و مردم هر گونه واکسن کرونایی را که در دسترس دارند، تزریق کننند.





دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران هم وضع کرونایی این استان را مناسب ندانست و گفت: میزان شیوع بیماری بالا است.





دکتر موسوی، گفت: کل تخت‌های بیمارستانی استان، حدود ۶ هزار تخت است در حالیکه بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نفر بستری دائم و به همین مقدار هم بستری موقت داریم.





او سویه جدید کرونا را با ابتلای بسیار بالا اعلام کرد و افزود: میزان رعایت شیوه نامه‌ها در استان حدود ۵۰ درصد است.





دکتر خسرو صادق‌نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) هم گفت: تمام تخت‌های بیمارستان پر از بیماران کرونایی است و روزانه بین ۴۵۰ نفر بستری موقت می‌شوند.





او گفت: هر گونه علائم سرما خوردگی را ابتلا به کرونا تلقی کنید.






منبع: صداوسیما


انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۷۵۳
۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha