علی-حدادی-۲۴۵x175
 

علی حدادی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی تهران پرس درباره ویژگی های علیرضا زاکانی به عنوان شهرداری تهران عنوان کرد: یکی از ویژگی های آقای زاکانی مبارزه جدی با مفاسد است و امیدواریم ان شاءالله بتواند در شهرداری این مهم را به جد اجرایی کند.

 

حدادی عنوان کرد: شهردار تهران باید فردی قوی و کارآمد باشد و بتواند از رانت و ویژه خواری هایی که در بدنه شهرداری ایجاد می شود، جلوگیری کند. آقای زاکانی نیز باتوجه به ظرفیت‌ها، توانمندی ها و تجربه ها و سوابق مختلفی که دارد، برای تصدی شهرداری تهران قطعا گزینه خوبی است.

 

عضو کمیسیون شوراهای مجلس با بیان اینکه انتظار مردم از شهرداری تهران کارآمدی، تحول و خدمت رسانی است، اظهار داشت: ساختار اداری کشور و بالاخص مجموعه شهرداری تهران قطعا نیاز به یک تحول اساسی و بزرگ دارد و از آنجایی که آقای زاکانی همواره به دنبال ایجاد تحول بوده، از همین رو گزینه مناسبی برای شهرداری تهران بنظر می رسد.

 

حدادی با بیان اینکه صرف برنامه محوری در اداره شهرداری کافی نیست، عنوان کرد: حضور در میدان و در کنار مردم بودن نیز بسیار مهم است. آقای زاکانی در کنار برنامه محوری از ویژگی در بین مردم بودن برخوردار است که امیدواریم با برخورداری از این ویژگی ها در شهر تهران تحول ایجاد کند.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۷۲۴
۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha