۲۰۲۱۰۸۰۵_۰۹۱۵۱۰
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران‌پرس؛ عیسی فراهادی، فرماندار تهران صبح امروز در مراسم تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران که در صحت علنی این شورا برگزار شد، گفت: در انتخابات سال ۱۳۹۶، چهار هزار شعبه وجود داشت که در انتخابات سال جاری به دلیل شرایط کرونایی ۲۹۰ شعبه افزایش یافت. همچنین واکسیناسیون عوامل اجرایی انتخابات صورت گرفت.

وی ادامه داد: همکاری های دوجانبه زیادی بین فرمانداری و شورای شهر پنجم وجود داشت. این همکاری گره گشا بود و توانست اقدامات خوبی صورت گیرد.

فرماندار تهران خاطرنشان کرد: تهران شهری است که سرریز مشکلات کشور از جمله بیکاری و اعتیاد و... است؛ برای برنامه ریزی برای تهران تنها تهران نباید مد نظر قرار گیرد بلکه باید پرند، شهرستان ها و حتی استان البرز نیز لحاظ شود.

وی گفت: از شورای شهر جدید تهران تقاضا دارم، امنیت تهران را مورد توجه قرار دهند در این شهر ۱۲۰ کلانتری کم داریم که سالانه باید ۴۰ کلانتری بسازیم.

فرماندار تهران بیان کرد: همچنین شورای شهر تهران باید در موضوعا تکدی گری و... حوزه اجتماعی و... ورود کند و طی چهار سال این معضلات اجتماعی را حل کند.

وی گفت: تهران از جمله ۲۵ ‌کلانشهر دنیا است اما مشارکت مردمی در حوزه سیاسی و اجتماعی آخرین کلانشهر است.

فراهادی در پایان اذعان کرد: در طول دوره گذشته ۳۱۹ جلسه شورا برگزار کرد و ۸۶۶ مصوبه داشت با عنوان های مختلف که برخی از این مصوبات زیرمجموعه هایی داشت و ۷۷ مصوبه از این تعداد مورد اعتراض کمیته تطبیق فرمانداری قرار گرفت که در نهایت ۱۶ مصوبه به هیئت اختلاف وزارت کشور ارسال شد و از این تعداد ۱۴ مصوبه مورد تایید قرار گرفت و دو مصوبه نیز نظر شورای شهر تامین شد.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۶۷۲
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha