محسن هاشمی
به گزارش خبرنگار اجتماعی تهران پرس، محسن هاشمی صبح امروز در تحلیف ششمین دوره شورای شهر تهران گفت: مردم تهران به آرامی شرکت کردند دوره شورای پنجم شهر تهران به پایان میرسد و از امروز صیانت از شهر برعهده شورای ششم است و من به همه اعضای این دوره تبریک عرض میکنم

وی ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی شهر را تحویل می دهیم و کار اعضای شورای جدید آغاز می شود؛ ما در ابتدای کار با همچین شرایطی کار خود را آغاز کردیم، و توقع داشتیم با توجه به این شرایط مردم از ما توقع می داشتند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: امیدواری کارنامه عملکرد خورد را در شورای پنجم به صورت مکتوب در اختیار مردم قرار دهیم و پذیرای نقدها خواهیم بود. ما سعی کردیم با توجه به فرمان های مقام معظم رهبری در بحث طرح جامع شهر، طرح تفصیلی شهر، محیط زیست شهر تهران و... توجه داشتیم.

وی ادامه داد: متاسفانه در بحث تجهیز حمل و نقل عمومی کاستی هایی داشتیم که امیدواریم شورای پنجم به آن بپردازند. شهروندان تهرانی در سه حوزه آلودگی هوا، حمل و نقل عمومی و آسیب های اجتماعی انتظاراتی دارند که با شروع ویروس کرونا استفاده از حمل و نقل عمومی کاهش پیدا کرد.

هاشمی گفت: برمبنای رفتار و نگارش آقای آیت الله هاشمی رفسنجانی سعی کردیم با کاهش تخریب دست اندرکاران سابق بپردازیم زیر این رفتارها منجر به کاهش اعتماد ملی و اعتماد به نظام می شود، امیدوارم که شورای ششم نیز این روش را ادامه دهند و خلل هایی که وجود داشت را تکمیل کند.
کد خبر: ۹۶۷۶
۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha