Screenshot_۲۰۲۱۰۸۰۳-۱۲۳۰۴۲_Gallery
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس؛ سید ابوالفضل پرپنچی ضمن تقدیر از مشارکت خیّران و مردم استان تهران در پویش نذر قربانی با ارائه گزارشی از نذورات جمع آوری شده به مناسبت عید سعید قربان،گفت: مردم استان تهران در قالب پویش نذر قربانی بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان به خانواده های تحت حمایت و نیازمندان کمک کردند.

وی افزود: از این میزان ۳میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به کمیته امداد ارائه شده و مابقی از طریق مراکز نیکوکاری زیر نظر کمیته امداد استان تهران جذب و میان نیازمندان توزیع شده است.

پرپنچی بیان کرد: نذورات قربانی متناسب با جمعیت خانواده های تحت حمایت و نیازمندان شناسایی شده بسته بندی و توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران همچنین به اجرای طرح اطعام غدیر به مناسبت عید غدیر خم اشاره کرد و گفت: با همکاری مراکز نیکوکاری استان تهران یک میلیون و ۱۱۵ هزار پرس غذای گرم در سطح استان طبخ و توزیع شد.

وی با بیان اینکه با کمک خیّران و حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین ۱۳۲۵ بسته معیشتی میان خانواده های تحت حمایت توزیع شد، بیان کرد: همچنین ۲۵ هزار و ۷۶ بسته معیشتی میان نیازمندان شناسایی شده توسط مراکز نیکوکاری توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: اجرای طرح های حامی آرزوها و شوق دیدار از دیگر برنامه های این اداره کل به مناسبت عید غدیر بود که در همین جهت آرزوی ۳۸ یتیم و فرزند محسنین برآورده شد و همچنین ۳۴ حامی با رعایت پروتکل های بهداشتی با ۷۰ یتیم و فرزند محسنین دیدار و از آنها دلجویی کردند.

وی در پایان به ارسال ۱۰۰ هزار بسته ماکارونی برای نیازمندان خوزستانی اشاره کرد و گفت: به منظور کمک به خانواده‌های آسیب دیده از بیماری کرونا ۱۰۰ هزار بسته ماکارونی از محل کمک های مردمی تأمین و برای توزیع میان نیازمندان به استان خوزستان ارسال شد.

پرپنچی افزود: ارزش این میزان ماکارونی ارسال شده ۵۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۶۱۲
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha