۳۶۹۲۶۱۸




به گزارش تهران پرس، به نقل از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران، مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در گفت‌وگو با برنامه درشهر در حاشیه برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اعلام این خبر گفت: این اعتبارات در پروژه‌های بخش‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه روستایی و آبرسانی با تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تزریق می‌شود.



 



وی ادامه داد: حدود ۱۹۰ میلیارد تومان از این اعتبار در اختیار آموزش و پرورش و نوسازی مدارس قرار می‌گیرد تا برای تکمیل و نوسازی مدارس استان مورد استفاده قرارگیرد، همچنین ۱۲۰ میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان تزریق می‌شود تا پروژه‌های نیمه‌تمام مراکز بهداشت و جامع سلامت تکمیل شود.



 



شفیعی خاطرنشان کرد: با بهره‌مندی از این اعتبار و اعتبارات بند (ز) تبصره ۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ و به امید حضرت حق تمامی پروژه‌های بخش بهداشت که از سال‌های دور نیمه‌تمام رهاشده بود، تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.



 



وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تکلیف دولت در حمایت از شهرک‌های صنعتی افزود: در خصوص تأمین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان تکلیف قانونی داریم و در این‌باره با شرکت شهرک‌های صنعتی استان تفاهم نامه منعقد کردیم تا با همکاری یکدیگر بتوانیم مشکلات زیرساختی شهرک‌های استان را رفع کنیم.



 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۶۱۸
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha