۱۴۴۴۳۶۲۰_۳۸۹




به گزارش تهران پرس، ناصر امانی منتخب شورای ششم تهران با اشاره به رویکرد شورای ششم برای حمایت از دوچرخه سواری و فرهنگ سازی آن اظهار کرد: ما حتما از حمل و نقل پاک در تهران حمایت می‌کنیم و یکی از دلایل آلودگی هوا این است که مردم بیشتر از وسایل نقلیه شخصی خودشان برای رفت و آمد استفاده می‌کنند.


 


امانی تصریح کرد: من به شخصه از دوچرخه استفاده می‌کنم و به وسیله آن به محل کارم خواهم رفت، اما نمی‌توانم قول دهم که همیشه برای رفتن به شورای شهردوچرخه با خود می‌برم، زیرا سنم بالا رفته و محدودیت جسمی دارم حتی اگر من هم استفاده کنم دردی دوا نمی‌شود و باید بستر لازم فراهم شود.


 


وی افزود: استفاده از دوچرخه در پایتخت نیاز به فرهنگ سازی و زیرساخت مناسب دارد، حناچی شهردار تهران خودش علاقه‌مند به استفاده از دوچرخه بود و تلاش کرد که فرهنگ دوچرخه سواری را ترویج کند، اما معتقد است که این کار تنها توانسته ۱ درصد توانسته باعث موفقیت شود، زیرا برخی از مناطق استان تهران مناسب دوچرخه سواری نیست.


 


منتخب شورای ششم تصریح کرد: خط ویژه هم که برای آن هزینه شد، بهره برداری مناسبی نداشت و مردم هم استقبال نکردند ما باید در شورای ششم به این موضوع نگاه کارشناسی داشته باشم و مسیر‌های کوتاه و مناسب را شناسایی کنیم تا هوای تهران پاک شود همچنین شکل اجرای دوچرخه سواری در مدیریت شهری دوره پنجم موفقیت آمیز نبود.


 

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/الف

 
کد خبر: ۹۵۹۱
۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha