۱۴۰۰۰۲۱۶۰۰۰۱۹۷_Test_PhotoN
 

به گزارش تهران پرس، حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مشکل آب خوزستان گفت: وقتی رئیس دولت همه چیز کشور و از جمله آب خوردن مردم را به برجام ربط می‌دهد طبیعی است که چنین مشکلاتی در خوزستان و حتی دیگر استان‌های کشور پیش بیاید و این وضعیت نتیجه این اقدام رئیس دولت است.

 

وی افزود: مجموعه بی‌تدبیری‌ها که منجر به بروز این مشکلات در حوزه آب خوزستان و دیگر بخش‌ها شده خود ثمره یک تدبیری است که از سوی بدخواهان نظام اندیشیده شده و اینها از این طریق به دنبال امنیتی کردن فضای کشور هستند.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: این افراد که در ۸ سال گذشته تمام تلاش خود را برای ایجاد نارضایتی در کشور به کار گرفته‌اند در روزهای پایانی عمر دولت می‌خواهند اقدامات خود و نارضایتی ناشی از اقداماتشان را به اوج برسانند.

 

نیک بین خاطرنشان کرد: اگرچه اقدامات کوتاه مدت در روزهای اخیر برای حل مشکل خوزستان انجام شده اما نباید به این اقدامات اکتفا کرد و باید به طور جد پیگیر حل مشکل مردم خوزستان در کوتاه ‌مدت، میان مدت و بلند مدت بود.

 

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند نباید دولتمردان در ارائه خدمت به مردم آنقدر تعلل بورزند تا موجبات نارضایتی مردم فراهم شود و به تجمعات اعتراض‌آمیز بیانجامد.

 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: باید مشکلات مردم به طور جد مورد پیگیری قرار گیرد و البته مردم هم در بحث تجمعات اعتراض آمیز خود مراقب نفوذ دشمن باشند و هوشمندانه جلوی اقدامات بدخواهان نظام را بگیرند.

 

 

منبع: فارس

انتهای پیام/الف

 
کد خبر: ۹۴۶۰
۰۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha