f26bd2e2-6c78-46b0-885e-21937071751c
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس به نقل از سازمان امور دانشجویان، در این مراسم که با حضور غلامرضا غفاری ، سرپرست سازمان امور دانشجویان و محمدحسین علیزاده مدیرکل تربیت بدنی سازمان برگزار شد ۱۲ طرح عمرانی در ۹ دانشگاه و مرکز آموزش عالی افتتاح و ۲۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع به فضای ورزش دانشجویی کشور اضافه شد.

غلامرضا غفاری در این آیین افتتاح با تبریک روز غدیر گفت: از جمله صفات برجسته حضرت علی (ع) شجاعت و روحیه قهرمانی ایشان است و تلاش و کوشش در همه زندگی آن حضرت جریان داشت و ما با پیروی از همین سیره، بحث ورزش و توانمندی دانشحویان را گرامی می داریم و برای توسعه ورزش دانشجویی برنامه ریزی می کنیم.

وی تاکید کرد: ورزش و تربیت بدنی در زندگی  و تجربه زیست دانشجویی عنصری بسیار مهم است و وزارت علوم و دانشگاهها با توجه به همین جایگاه برای رشد فضاها و امکانات ورزشی و برگزاری مسابقات گوناگون همگانی و قهرمانی تلاش می کنند.

محمد حسین علیزاده، مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان در این آیین گفت: در خرداد ماه سال جاری ۲۰ طرح عمرانی ورزشی و در تیرماه جاری ۱۱ طرح عمرانی ورزشی در دانشگاهها به بهره برداری رسید و امروز نیزبا افتتاح ۱۲ طرح ، بیش از ۲۲ هزار متر مربع به فضای ورزش دانشگاهها اضافه می شود.

وی تاکید کرد: در سال های اخیر تاکید سازمان امور دانشجویان بر توسعه فضای ورزش در دانشگاههای کم برخوردار بوده است و در این ارتباط از سال ۹۷ تا کنون بیش از ۱۲۰ پرژه ورزشی به دانشگاه های کشور اختصاص یافت است.

در آیین امروز، پروژه کفپوش زمین روباز  در دانشگاههای کردستان و بجنورد، کفپوش چمن مصنوعی در دانشگاه پیام نور مرکز سنندج، مرکز مشاوره تندرستی در پیام نور مرکز اراک، فنی و مهندسی گلپایگان  و دانشگاه مراغه ، زمین چمن طبیعی در پیام نور مرکز گنبد کاووس افتتاح وهمچنین پروژه پیست دوچرخه سواری در دانشگاههای جهرم، مراغه، اراک، شهید باهنر کرمان و آیت الله العظمی بروجردی به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۴۵۳
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha