۲۵۷۸۴۹۷
 

سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با خبرنگار تهران پرس در حاشیه مراسم ارسال کمک های مردمی گروه های جهادی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران به مردم خوزستان ضمن تبریک ایام عید سعید قربان و عید سعید غدیر بیان کرد: ایام مابین عید سعید قربان و عید سعید غدیر ایام مبارک است و مردم ما نیز باید مبارکی این ایام را حس کنند.

 

سردار فدوی با بیان اینکه جزو عجایب عالم است که مشکل آب در خوزستان به وجود بیاید، گفت: دوسال گذشته که در خوزستان سیل آمد، همه کشور از جمله سپاه و بسیج تمام توان و انرژی خود را صرف کردند تا ثانیه‌ای ۱۲ هزار متر مکعب آب به سمت دریا سرازیر شود تا اینکه خوزستان را آب نگیرد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه بیان کرد: امروز نیز با توجه به گرفتاری که متاسفانه برای عزیزان خوزستانی ایجاد شده است، بسیج سپاه تهران بزرگ تقبل زحمت کرده تا در قالب کاروانی کمک های خود را به مردم خوزستان برساند و هفته آینده نیز کاروانی دیگر مجدد به سمت خوزستان راهی می شود تا ان شاءالله گرفتاری مردم این منطقه کمتر شود.

 

سردار فدوی درباره عوامل ایجاد مشکلات خوزستان نیز بیان کرد: قسمت اعظم مشکلات مربوط به کارهایی است که ممسئولان مربوطه انجام می دادند و مدیریت و به موقع تدبیر می کردند.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۴۵۵
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha