۲۵۸۹۸۸۱
 

سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار تهران پرس در حاشیه مراسم ارسال کمک های مردمی گروه های جهادی سپاه محمدرسول الله(ص) تهران به مردم خوزستان بیان کرد: با توجه به مشکلات اخیر هموطنان عزیز ما در خوزستان، اعزام کمک های مردمی به این منطقه صورت گرفته است.

 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله ادامه داد: امروز با بازشدن سدها، بخش قابل توجهی از مشکلات مردم خوزستان مرتفع شده است اما هنوز روستاهایی هستند که برای آبرسانی دچار مشکل اند. لذا در تهران بزرگ؛ نواحی مختلف بسیج، حوزه ها، پایگاه ها و گروه های جهادی از همان روزهای اول برای کمک رسانی اقدامات خود را آغاز کردند.

 

سردار حسن زاده افزود: برخی از گروه های جهادی به کمک مردم خوزستان شتافتند و در آنجا مستقر شدند و با تانکرهای سیار، آبرسانی را آغاز کردند. بسیاری از مردم و گروه های جهادی نیز تانکرهای هزار لیتری و دو هزار لیتری برای مردم عزیز خوزستان به ویژه روستاها ارسال کردند.

 

وی عنوان کرد: امروز سپاه حضرت محمد رسول الله در تهران بزرگ بمناسبت ایام غدیر و دهه امامت و ولایت، با کمک پایگاه ها و همه مردم عزیز بنا را بر این گذاشته است تا ۵۰۰ تانکر آب هزار لیتری و دو هزار لیتری و همینطور تانکرهای خودرویی را برای کمک به آبرسانی مردم عزیز خوزستان اعزام کند.

 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله بیان کرد: در مرحله اول اعزام این کاروان تحت عنوان کاروان غدیر، ۲۰۰ تانکر آب و ده تانکر خودرویی ارسال می شود و در مرحله بعدی در اوایل هفته ۳۰۰ تانکر آب هزار لیتری، دو هزار لیتری و تانکرهای خودرویی به همراه گروه های جهادی به این منطقه اعزام خواهد شد.

 

سردار حسن زاده اظهار داشت: با کمک های مردم عزیزمان پمپ های آب و لوله های آب مورد نیز درحال جمع آوری و تهیه است و بزودی به خوزستان ارسال می شود.

 

وی عنوان کرد: کمک های مردم عزیزمان هرچند اندک اما این پیام بسیار مهم را برای مردم خوزستان که سال ها در سختی، رنج و مشقت، نبرد و مقاومت به سر بردند، دارد که دل های تمام مردم استان های مختلف کشور، با آنهاست و علاقه و انگیزه دارند کمک کنند تا مشکلات خوزستان مرتفع شود.

 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله ضمن تبریک ایام عید سعید غدیر بیان کرد: یکی از ویژگی های امیرالمومنین خدمت به مردم و محرومین است. امروز سپاه پاسداران به ویژه بسیج مستضعفین با تمسک جستن به امیرالمومنین (ع) یکی از رسالت های مهم خود را کمک رسانی و امداد رسانی به مردم به ویژه محرومین می داند.

 

سردار حسن زاده با بیان اینکه همه روزه رزمایش های کمک مومنانه در بسیج ادامه دارد، عنوان کرد: این همان مسیری است که مولا امیرالمومنین برای ما روشن کردند و از خداوند می خواهم به برکت این عید اکبر، روزی و باران رحمت خود را بر این ملت جاری و ساری بگرداند.

 

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله در پایان خاطرنشان کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند از اینکه هنوز مشکلاتی  در برخی از استان های کشور مانند خوزستان و استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، ناراحتیم. اما به شدت امیدواریم و تمام تلاش خود را در مجموعه سپاه و بسیج بکار خواهیم بست تا به برکت این ایام در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات مردم و محرومین باشیم.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۴۵۶
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha