۱۴۴۰۲۴۵۲_۲۹۴





به گزارش تهران پرس، وزیر بهداشت در نامه ای به معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به واکسینه شدن بخش عمده ای از جمعیت هدف اعلام شده، خواستار ثبت نام و نوبت دهی به گروه های سنی جدید جهت تزریق واکسن کرونا شد.


 


متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر رئیسی

معاون محترم بهداشت

ضمن قدردانی از تلاش تمام دست ­اندرکاران واکسیناسیون بر علیه COVID-۱۹، پیرو برنامه‌ریزی‌های انجام شده در مورد گروه­‌های هدف واکسیناسیون از آنجا که قسمت عمده جمعیت هدف اعلام شده واکسینه شده ­اند و ثبت نام شدگان جدید نیز در دو روز آتی تحت پوشش قرار می­گیرند باتوجه به موجودی کافی واکسن شایسته است طبق روال زیر اقدام شود:


 


 در استان­های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان و کرمان علاوه بر استمرار واکسیناسیون گروه­های اعلام شده قبلی جمعیت ۴۵ تا ۴۸ ساله ثبت نام و طبق نوبت ­دهی واکسینه شوند.


 


 در بقیه استان­ها بجز تهران جمعیت ۵۵ تا ۵۸ ساله ثبت نام و طبق نوبت ­دهی تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرند و کماکان واکسیناسیون باقیمانده گروه­‌های سنی بالاتر تداوم یابد.


 


در کلان شهر تهران جمعیت ۵۸ تا ۶۰ ساله ثبت ­نام و طبق نوبت ­دهی واکسینه شوند و در بقیه شهرستان­های استان تهران جمعیت ۵۵ تا ۶۰ ساله ثبت ­نام و با نوبت ­دهی در سامانه تحت پوشش قرار گیرند.»

 


 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۳۹۹
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۳
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha