Screenshot_۲۰۲۱۰۷۲۶-۰۹۵۹۳۴_Gallery
حسین رضازاده، برنده دو نشان طلای بازی‌های وزنه‌برداری المپیک ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ در گفت‌وگو با خبرنگار تهران پرس گفت: رویداد المپیک بالاترین سطح از مسابقات حرفه ای و قهرمانی جهان است که هر چهار سال یک‌بار برگزار می‌شود و ورزشکاران ایرانی توانسته‌اند حضور شایان توجهی در این رویداد داشته باشند.

وی ضمن تبریک به کسب مدال طلای جواد فروغی از کاروان ایران در مسابقات المپیک توکیو گفت: با کسب این مدال طلا، جواد فروغی مردم و جامعه ورزشی کشور را خوشحال و دل‌شاد کرد.

رضازاده در ادامه با اشاره به اینکه کسب مدال در مسابقات المپیک فراتر از هر مدال دیگر است گفت: مدال طلای مسابقات المپیک، بالاترین سطح مدال‌آوری برای هر ورزشکار حرفه ای و قهرمانی است که جواد فروغی توانست به آن دست یابد و برای دیگر ورزشکاران کشورمان نیز آن را آرزو می‌کنم.

این دارنده مدال طلای جهان و قهرمانی در دسته فوق سنگین دو دوره المپیک سیدنی و آتن عنوان کرد: ورزشکاران تمامی کشورها در مسابقات المپیک مسابقاتی حضور دارند، امیدواریم ورزشکاران ما در روزهای آینده و در رشته های مختلف بتوانند مدال های خوبی کسب کنند و دل ملت ایران را شاد کنند.

وی در پایان گفت: مردم بعد از کسب مدال طلا در مسابقات توکیو خوشحال تر شدند و در کسب مدال در این دوره از مسابقات نام کشورمان در سراسر دنیا مطرح می شود.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۳۷۴
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha