یوسفکرمی
 

یوسف کرمی قهرمان تکواندو کار کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تهران پرس با اشاره به قهرمانی جواد فروغی در المپیک توکیو عنوان کرد: کسب مدال طلای ایشان واقعا فوق العاده بود و در این روزهایی که مردم حال خوشی ندارند، قهرمانی آقای فروغی موجب شد مردم حال خوبی پیدا کنند.

 

کرمی بیان کرد: این یکی از ویژگی ها و شاخصه های ورزش است که با کمترین هزینه می توانیم شادی، نشاط، انرژی و اعتماد به نفس را به کشور تزریق کنیم.

 

وی در ادامه تاکید کرد: فضای کشور بعد از کسب مدال طلای جواد فروغی نشان داد که اگر در ورزش سرمایه‌گذاری کنیم می توانیم حال کشور را خوب کنیم.

 

این قهرمان تکواندوکار اظهار داشت: زمانی که جواد فروغی مدال طلا گرفتند، ناراحت شدم از این جهت که ایشان می توانستند در المپیک های قبل نیز مدال طلا کسب کنند، اما ایشان را دیر کشف کردیم. می‌توانستیم جواد فروغی را در سن پایین تر کشف کنیم و ایشان چندین مدال طلا برای کشور کسب کند.

 

کرمی با بیان اینکه استعدادهایی مانند آقای فروغی در کشور داریم که از بین می روند، عنوان کرد: اگر ورزش را به صورت‌ علمی و حرفه‌ای دنبال کنیم و استعدادیابی نیز داشته باشیم، مانند جواد فروغی ها، در کشور بسیارند که می توانند برای کشور قهرمانی کسب کنند.

 

قهرمان تکواندو کار کشورمان در پایان بیان کرد: امیدواریم خوشحالی و شادی مردم  تداوم داشته باشد و مدال های بعدی ورزشکارانمان در المپیک، دل مردم را شاد کند.

 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۳۷۲
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha