photo_2021-07-24_23-25-40
به گزارش تهران پرس،  علی توکلی با اعلام این خبر گفت: این بوستان در مجاورت خیابان ۲۰ متری شهرک وصال و در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع در حال احداث بوده که در حال حاضر نیز بخش عمده ای از اقدامات عمرانی آن به اتمام رسیده است.

او در تشریح اقدامات عمرانی بوستان وصال اعلام کرد: به منظور احداث این بوستان ۴۶۰۰ متر مکعب خاکبرداری، ۲۷۰۰ متر مکعب مخلوط ریزی، ۲۲۰ متر مکعب بتن ریزی و ۱۲۰۰ متر نیز جدول کشی انجام شد؛ ضمن اینکه ۱۰۰۰ متر مربع فضای سبز در آن دیده شده است.

توکلی خاطر نشان کرد: اقدامات عمرانی این بوستان تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته و در مرحله مناسب سازی معابر قرار دارد.

شهردار منطقه در ادامه به عملیات خاکبرداری زمین های بازی بوستان شریعتی اشاره کرد و افزود: این پروژه با اتمام عملیات خاکبرداری در دو قطعه زمین اختصاص یافته به مساحت کلی ۵۰۰ متر مربع، به مرحله اجرای جدول و زیرسازی رسیده است.

او در بخش دیگری به اقدامات عمرانی نگهداشت شهر پرداخت و گفت: طی فعالیت های اخیر ۳۵۰ تن آسفالت برای بهسازی معابری همچون انتهای بزرگراه شهید هاشمی مقابل در بهشت زهرا (س)، شهرک احمدیه انتهای خیابان گل ها، خیابان دانشگاه مقابل در یگان حفاظت و خیابان میثاق جنوبی روبروی سرای محله خانی آباد صرف شده است.

علاوه بر این خیابان بنفشه در شهرک بستان، کوچه ۳۲ دولتخواه جنوبی، خیابان فرهنگیان روبروی سرای محله بهمنیار، انتهای دهکده توحید روبروی ورودی بزرگراه خلیج فارس و ... با پخش ۳۰۰ تن آسفالت برای سهولت تردد شهروندان و خودروها بهسازی شدند.
کد خبر: ۹۳۴۲
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha