ترافیک سرهنگ رنجبر شهر تهران
به گزارش گروه اجتماعی تهران پرس؛ مجید رنجبر، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در روز ‌شنبه دوم مرداد ماه ۱۴۰۰ اظهار داشت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.

وی ادامه داد: ترافیک در بزرگراههای حکیم ، آزادراه تهران کرج ، شیخ فضل الله ، صیاد شیرازی ، بزرگراه امام علی (ع) ، خیابان آزادی ، خیابان امامت ، خیابان جانبازان و در کل در اکثر معابر و بزگراههای شهر تهران بار ترافیکی روان و بدون مشکلی داریم.

رنجبر گفت: امروز شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نشده است و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

این مقام مسئول به عابرین توصیه کرد با توجه به خلوتی معابر و احتمال افزایش سرعت برخی رانندگان از تردد در سطح و عرض راه جدا خودداری نموده و همیشه و همواره از پل های عابر پیاده جهت تردد استفاده نمایند تا شاهد حوادث تلخ در سطح معابر تهران نباشیم.

وی از شهروندان خواست با توجه به تعطیلی شش روزه شهر تهران و با توجه به وضعیت کرونایی از تردد های غیر ضرور در معابر جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۳۰۵
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha