به گزارش تهران پرس، ١١٠ نفر از فعالان دانشجویی و اجتماعی کشور طی نامه‌ای به آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب با برشمردن ویژگی هایی که استاندار ویژه خوزستان باید داشته باشد، خواستار انتخاب یک گزینه مومن، جهادی، عاقل، مردمی، ضد فساد، جوان و عدالت خواه به عنوان استاندار استان خوزستان شدند.
۱۴۰۰۰۴۰۵۰۰۰۲۶۰_Test_PhotoO








به گزارش تهران پرس، ١١٠ نفر از فعالان دانشجویی و اجتماعی کشور طی نامه‌ای به آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب با برشمردن ویژگی هایی که استاندار ویژه خوزستان باید داشته باشد، خواستار انتخاب یک گزینه مومن، جهادی، عاقل، مردمی، ضد فساد، جوان و عدالت خواه به عنوان استاندار استان خوزستان شدند.


 

متن این نامه به شرح زیر است:


رئیس جمهور منتخب، مردمی، شجاع و محبوب


سید محرومان


حضرت آیت الله رئیسی


سلام علیکم


بسیار خرسندیم که هشتمین رئیس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی خادم امام هشتم علیه السلام بوده و هست



 


و خداوند متعال را شاکریم که پس از گذشت بیش از سه دهه از آغاز زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای( دامت برکاته ) رئیس جمهوری رزق گردید که حقیقتا ولایی و انقلابی است و مرور زمان برکات آن را به جهانیان اثبات خواهد نمود.



 


سال هاست از فداکاری های استان خوزستان در هشت سال دفاع مقدس می‌گذرد، سال هاست دولت های مختلف وعده رفع محرومیت از این استان را داده اند، اما مشکلات این استان غنی از نعمات الهی، نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه روز به روز در حال افزایش است.



 


با توجه به اخبار تأسف باری که مستمرا در این یکی دو سال اخیر از استان خوزستان به گوش می رسد و همچنین با توجه به وجود منابع عظیم استان که نیمی از ثروت کشور را تأمین می‌کند، به نظر می‌رسد استاندار خوزستان، جایگاه به مراتب حساس تری از سایر استانداران دارد، چنانکه حسب فرمایش حضرت روح الله (رضوان الله تعالی علیه) خوزستان دِین خود را به اسلام ادا کرده است، لذا طبعا نیز این دولت انقلابی براساس عمل به تکلیف، دین خود را به خوزستان قهرمان ادا خواهد نمود. ان شاءالله



 


در همین راستا پیشنهاد برخی از دغدغه مندان انقلاب و ارادتمندان حضرتعالی و آرزومندان موفقیت چشمگیر دولت سیزدهم آن است:



 


١) جایگاه استاندار خوزستان در خور شأن مردم مظلوم و ستم دیده این استان باشد و ایشان حتی الامکان به عنوان معاون رئیس جمهور و عضو کابینه باشد و این اقدام عدالت محور حضرتعالی، خود بخشی از مبارزه با تبعیض، فساد و ناکارآمدی است.



 


٢) انتخاب یک گزینه مومن، جهادی، عاقل، مردمی، ضد فساد و خواستار عدالت و مهم تر از همه، از نسل گام دوم انقلاب در جایگاه استانداری این استان باشد.



 


۳) حضرت آیت الله رئیسی؛ شما حقیقتا امید مستضعفان و مایه روشنی چشم رنجدیدگان هستید همانها که پیر جماران آنها را ولی نعمتان انقلاب نامید پس با آزمودن پیران خسته و رزومه داران امتحان پس داده، این امید بسیار عظیم را کم سو نکنیم و پیروزی شیرینی که در انتخابات اخیر در کشور شاهد بودیم را بر دهان مردم شریف این استان تلخ نکنیم.



 


۴) دولت جوان و حزب اللهی باید در سپردن مسئولیت ها جسارت به خرج داده، همانطور که خمینی کبیر (رضوان الله تعالی علیه) با اتکا به جوانان توانست دو ابر قدرت شرق و غرب را شکست دهد.



 


ما ایمان داریم ان شاالله همان طور که مقام معظم رهبری در ٢٨ خرداد امسال نوید دادند مردم از این انتخابات اخیر خیر خواهند دید، با اخلاص و مدیریت مدبرانه‌ی حضرتعالی قطعا چنین امری محقق خواهد شد.



 


والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته



 

 

انتهای پیام/الف
کد خبر: ۹۳۲۳
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha