۹۶۵۸۰۹
به گزارش تهران پرس، علی همه خانی در خصوص توقیف موتور سیکلت سنگین در بزرگراه تندگویان گفت: در رصد شبانه روزی معابر و بزرگراه‌ها جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک شهر تهران، و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب مشخص شد که یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۴۰۰ سی سی مشغول تردد در محدوده خیابان ستارخان تقاطع نیایش می‌باشد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت ادامه داد: با توجه به لایی کشی و سرعت بالای این موتورسیکلت سنگین و احتمال بروز حادثه برای راکب و خطراتی که برای سایر شهروندان متصور بود با هماهنگی بعمل آمده با تیم‌های گشتی منطقه ۱۶ پلیس راهور فاتب، این موتورسیکلت سنگین فاقد مجوز در همان محدوده متوقف گردید.

همه خانی افزود: بنا به قانون این موتورسیکلت سنگین به پارکینگ منتقل شد تا جمع موتورسیکلت‌های توقیفی به عدد ۲۱ دستگاه رسید.

وی در پایان گفت: پلیس به محض رویت موتورسیکلت‌هایی که با لایی کشی و ایجاد سر و صدا نظم ترافیک را برهم می‌زنند و فاقد مجوز می‌باشند و هیچ گونه مدارک و بیمه همراه ندارند طبق قانون برخورد نموده و اینگونه موتورسیکلت‌ها را طبق قانون اعمال قانون به پارکینگ منتقل می‌نماید.

انتهای پیام/
کد خبر: ۹۳۱۵
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha