photo_2021-07-23_23-16-42
به گزارش تهران پرس، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: دوره های آموزشی مدرسه تابستانه امید با هدف غنی سازی اوقات فراغت و ارتقاء دانش و مهارت فرزندان زنان سرپرست خانوار در زمینه های توان افزایی فردی، ارتقاء مهارت‌های خانوادگی، اجتماعی و شغلی، مدیریت محل کار و ایجاد و توسعه کسب و کار فردی با بیش از۴۰ عنوان آموزشی، هنری، علمی و مهارتی در ۷ محور برنامه ریزی شده است.

وی افزود: دوره های آموزش رایانه شامل آشنایی با فتوشاپ، پاورپوینت، ورد، حصیربافی، نقاشی، داستان نویسی، قصه گویی و... از عناوین این دوره های تابستانه است که با حمایت اداره کل امور بانوان و با محوریت ارتقاء کیفیت زندگی ، آگاه سازی و در پیش گرفتن مسیری برای تحقق سبک زندگی ایرانی اسلامی در خانواده ها برگزار می شوند.

بصیری در ادامه این خبر به تشریح ویژه برنامه های آموزشی و فرهنگی به مناسبت هفته عفاف و حجاب پرداخت و بیان کرد: این برنامه ها با استفاده از بستر فضای مجازی به منظور ارتقای فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه اسلامی و بویژه تشویق و ترغیب جوانان به این امر در قالب اجرای وبینارهای آموزشی برگزار شد.

در همین راستا نمایشگاه مجازی با ارائه محصولات عفاف و حجاب و متون آموزشی و فرهنگی در کانال های مختلف هر یک از محلات و نواحی ویژه عموم شهروندان بخصوص بانوان و دختران دایر شد.

معاون شهردار منطقه خاطرنشان کرد: آموزش دوخت چادر و بستن روسری، مشاوره مذهبی، ارسال پیامک با مضامین عفاف و حجاب، فضاسازی و تبلیغات محیطی، برگزاری مسابقات قرآنی و تجلیل از بانوان محجبه پس از پیک کرونا از مهمترین اولویت های این اداره در هفته عفاف و حجاب بود.
کد خبر: ۹۳۱۴
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰
save
email
اشتراک گذاری :
ارسال نظر
captcha